Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@08:06:17 GMT

پلمب یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی در جیرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۲۷۲۰

پلمب یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی در جیرفت

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: در پی تشدید نظارت کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت جیرفت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی، به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اکبر اسفندیاری، در این خصوص اظهار داشت: در پی تشدید نظارت کارشناسان بهداشت محیط این شبکه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی، به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی و بی توجهی به تذکر بازرسان این واحد، تعطیل و پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارشناسان واحد بهداشت محیط علاوه بر بررسی وضعیت بهداشتی مواد غذایی، بر سلامت مواد اولیه مصرفی به ویژه در مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی نیز با حساسیت زیاد به علت انتقال ویروس کرونا نظارت دارند و در صورت مشاهده وضعیت بهداشتی نامطلوب، با فرد متخلف به شیوه قانونی برخورد می‌شود.

اسفندیاری ضمن توصیه به متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط برای حفظ سلامت افراد، از مردم نیز خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، موارد را طی تماس تلفنی با سامانه ۱۹۰یا تلفن۰۳۴۴۳۲۱۸۵۱۲ اطلاع دهند تا از سوی کارشناسان این واحد پیگیری شود.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: سه دستگاه وانت دوره گرد فروش بادام زمینی که از استان های دیگر وارد شهر شده بودند، با تلاش بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت جیرفت جمع آوری شد.

در پی نظارت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت، بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در جیرفت، روز گذشته نیز ۴ واحد صنفی نانوایی در سطح این شهرستان به علت رعایت نکردن بهداشت پلمب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمب کرونا در ایران کرونا در کرمان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بهداشت محیط واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره‌مندی ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صیادی روز شنبه هشتم اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه حفظ سلامت روان خانواده‌ها به اندازه سلامت جسمانی آنها مهم است، اظهار کرد: با تلاش روانشناسان مراکز بهداشتی استان سال گذشته، بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانی، بیش از ۲۲ هزار نفر معتاد مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی در این استان شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان بهره مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به تمام افراد خانواده‌ها است.

صیادی اظهار کرد: البرزنشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی،خشونت‌های خانگی، اعتیاد و... بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد