Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:45:39 GMT

اعلام آخرین وضعیت ۵ پرونده خطرناک علیه باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۲۸۹۵

اعلام آخرین وضعیت ۵ پرونده خطرناک علیه باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده های بین المللی شکایت بازیکنان و مربیان و باشگاه های خارجی علیه باشگاه استقلال ایران یکی یکی از راه می رسند تا این تیم ایرانی وارد بحران عظیم و خطرناکی شود.

طبق اعلام باشگاه استقلال این باشگاه در این روزها با ۵ پرونده روبرو است که باید آنها را حل و فصل کند اما باتوجه به مشکلات مالی و فروکش کردن درآمدهای اقتصادی با شیوع ویروس کرونا هیچ راهکاری برای این شکایت ها به جز خریدن زمان ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تشریح این پرونده ها گفت: باشگاه پاختاکور هنوز از استقلال شکایت نکرده است (بابت انتقال ایسما بازیکن خارجی به استقلال). ما با آنها تماس گرفتیم و شرایطمان را تشریح کردیم. گفتیم که به شما بدهکاریم ولی مشکلاتی هم داریم. نمی توانیم درآمدهایمان را در فیفا برداشت کنیم.  لیگ هم که تعطیل است و وضعیت اقتصادی حامیان مالی و وضعیت اقتصادی جهان هم مشخص است.

منزوی ادامه داد: سرور جباروف ۹۰ هزار دلار از استقلال می خواهد و تا ۲۲ اسفند وقت داریم مبلغش را واریز کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: شکایت گادوین منشا را داریم که ۴ فروردین مهلتش به اتمام می رسد. همچنین بویان هم شکایت داشته ولی در مکاتبات غیر رسمی گفته است که چهار ماه پرونده را متوقف می کند.

منزوی درباره شکایت وینفرد شفر از استقلال هم تصریح کرد: اینطور نبوده که دفاعیات ما در این پرونده راه به جایی نبرد. شفر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار غرامت می خواست که ما دفاع کردیم و عدد نهایی به باشگاه آمده است.

کد خبر 4873506

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران وینفرد شفر گادوین منشا سرور جباروف لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک علی فتح الله زاده فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال سپاهان اصفهان کاراته سیامند رحمان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد

دادگاه حکمیت ورزش پرتغال (TAD) درخواست تجدیدنظر اسپورتینگ لیسبون در پرونده اظهارات مهاجم پیشین این تیم یعنی کارلوس خاویر علیه مهدی طارمی را رد کرد.

مدتی قبل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال، اسپورتینگ لیسبون را به خاطر اظهارات کارلوس خاویر علیه مهدی طارمی در شبکه تلویزیونی رسمی این باشگاه ۱۵ هزار و ۳۰۰ یورو جریمه کرد.

دادگاه حکمیت ورزشی پرتغال ضمن رد فرجام‌خواهی باشگاه اسپورتینگ رأی فدراسیون فوتبال این کشور را تأیید کرد.

کارلوس خاویر پس از اظهارات جنجالی‌اش علیه مهدی طارمی از مهاجم ایرانی تیم پورتو عذرخواهی کرد و گفت که قصد بیگانه‌هراسی یا نژادپرستی نداشته است.

دیگر خبرها

  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • روسیه دو تبعه آمریکایی را بازداشت کرد
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی