Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:04:50 GMT

سقوط شمشیربازی ایران در رنکینگ المپیکی اسلحه سابر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۳۰۷۰

سقوط شمشیربازی ایران در رنکینگ المپیکی اسلحه سابر

به گزارش خبرنگار مهر، موقعیت تیم های شمشیربازی اسلحه سابر در قاره های مختلف که در تلاش برای کسب سهمیه المپیک هستند در جدولی با عنوان رنکینگ المپیکی مشخص می شود.

در این رنکینگ تیم ایران جایگاه هفتم را در اختیار دارد.

جایگاه هفتم ایران در رنکینگ المپیکی بعد از جام جهانی لوکزامبورگ و با یک پله سقوط به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام جهانی لوکزامبورگ روز گذشته به پایان رسید. در این جام تیم ایران صاحب جایگاه هشتم شد.

با کسب این جایگاه و امتیازات به دست آمده از حضور در این جام، مجموع امتیازات المپیکی ایران از ۲۰۶ به ۲۳۲ رسید. با این حال تیم ایران در رنکینگ المپیکی یک پله سقوط کرد و در رده هفتم ایستاد. این در حالی است که تیم ملی شمشیربازی ایران پیش از این سهمیه المپیک خود را قطعی کرده بود.

این تیم با حضور در پنج رویداد گزینشی المپیک (بدون احتساب جام جهانی لوکزامبورگ) به عنوان بهترین تیم آسیایی سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد.

کد خبر 4873505 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی ایران توکیو لوکزامبورگ المپیک لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک علی فتح الله زاده فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال سپاهان اصفهان کاراته سیامند رحمان رنکینگ المپیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی