Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آرای جدید کمیته وضعیت اعلام شد و در آن باشگاه‌های نساجی و پارس جنوبی محکوم شدند. تاریخ انتشار: 11:23 - 19 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۰۹۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت نیما مختاری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد ستاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰ میلیون و ۶۳۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

در پی شکایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از باشگاه تراکتور تبریز، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به عدم ارائه لایحه مجدد توسط خواهان علیرغم اخطار صادره مردود اعلام کرد.

در پرونده شکایت محمدعلی فتحی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۱۴ میلیون و ۳۸۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: دین‌محمدی: استقلالی هستیم اما فقط به موفقیت نساجی فکر می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران پارس جنوبی جم ریال بابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

به گزارش این گزارش، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6096828 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی