Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:23:58 GMT

۶ مورد مثبت کرونا در ملایر ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۳۲۱۸

۶ مورد مثبت کرونا در ملایر ثبت شد

ترکاشوند گفت: شش مورد مثبت کرونا  در ملایر ثبت شد.

 به گزارش خبرنگار شبستان  از ملایر «محسن ترکاشوند »  صبح امروز (۱۹ اسفند)  در نشست خبری با اصحاب رسانه در ملایر گفت: با توجه به شیوع کرونا در شهرستان  ملایر نیز تمهیدات لازم اندیشیده شد و بیمارستان مهر ملایر برای این امر اختصاص یافته است.

 

 مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افزود: در مجموع  در ملایر تا امروز آزمایش ۶ نفر مثبت بوده که یک نفر فوت شده، ۴ نفر بهبود یافته و مرخص شده و یک نفر در بیمارستان بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی گفت: ملایر در شیب صعودی قرار گرفته و آمار هرروز رو به افزایش است و آمار ذکرشده تا صبح روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه است.


 وی اضافه کرد:  یک بخش ۱۸ تخته در بیمارستان مهر، یک بخش ۱۶ تخته در بیمارستان دکتر غرضی، یک بخش ۲۵ تخته در بیمارستان امام حسین(ع) و سه تخت آی‌سی‌یو تنفسی نیز آماده خدمات هستند.

 

وی گفت از ۸ صبح تا ۱۰ شب مراکز بهداشت شهری فعال و آماده پذیرش افراد دارای علائم هستند و آمارها شفاف اعلام می شود .


 وی با بیان اینکه  در حال حاضر و شرایط فعلی مهمترین تلاش مردم ملایر باید قطع زنجیره اتصال باشد افزود: از مردم خواهش می‌کنم سفر نروند و از اقوام هم بخواهند به ملایر سفر نکنند و به مردم توصیه می‌شود دیدوبازدیدهای مرسوم نوروزی را لغو کنند.


 وی با بیان اینکه مصوب شده پنجشنبه و جمعه آخر سال مسیر و ورودی‌های بهشت هاجر مسدود شود تصریح کرد:  همه تالارها و اماکن اقامتی تا اطلاع ثانوی‌تعطیل هستند.

 

 وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند برای همکاری در زمینه‌های آموزشی و توجیهی به شبکه بهداشت ملایر مراجعه و ثبت‌نام کنند افزود: گفت: آموزش باید از دورن خانواده‌ها شروع شده و خود مردم باید رعایت و کمک کنند تا زنجیره انتقال قطع شود.


وی گفت:  اوقاف ملایر اقدام به تهیه دستکش و دیگر اقلام بهداشتی به ارزش بیست میلیون تومان برای شبکه بهداشت کرده است.

 

 وی با بیان اینکه در حوزه حمایت‌طلبی باز هم نیازمند کمک خیرین هستیم چراکه پیش‌بینی می‌شود نیاز به اقلام بهداشتی بیشتر شود گفت:خیرین از طریق نهادهای رسمی همچون کمیته امداد مواد غذایی را بدست نیازمندان برسانند و توصیه می‌شود بسته‌های غذایی بصورت مواد خشک بوده و پخته شده نباشند.


 مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر خاطرنشان کرد: ابتلای به این بیماری به معنای مرگ نیست و فقط بین ۱تا ۳ درصد مبتلایان دچار مرگ می شوندفرد مبتلا به کرونا رایگان درمان می شود.  پایان پیام/

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان ملایر شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود