Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:14:01 GMT

افزایش دمای هوا کردستان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۳۲۳۰

افزایش دمای هوا کردستان

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: شرایط جوی استان کردستان تا پایان هفته جاری همچنان پایدار خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ از هفته گذشته تاکنون خبری از بارش در استان کردستان نیست و پیش بینی می‌شود که تا پایان این هفته نیز شرایط جوی استان همچنان پایدار باقی بماند.

بر همین اساس هم اکنون آسمان کردستان آفتابی است و طی دو روز گذشته نیز به غیر از یکی دو مقطع کوتاه پوشش ابر، پدیده جوی دیگری در این استان وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کردستان، بیان کرد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته تا روز پنج شنبه جو استان کردستان نسبتاً پایدار بوده و به جیز پوشش موضعی ابر پدیده قابل ملاحظه دیگری را شاهد نخواهیم بود.

رحیم صدیقی ادامه داد: احتمال اینکه طی روزهای آینده وزش باد در بعضی از ساعات روز از جمله بعد از ظهرها را شاهد باشیم، بالاست ولی در مجموع پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای را در استان نداریم.

وی با اشاره به شرایط و وضعیت دمای هوا در استان کردستان، گفت: از لحاظ دمایی در استان کردستان از امروز تا روز پنج شنبه دمای هوای به صورت میانگین در استان کردستان بیش ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش پیدا می‌کند.

بر همین اساس و با توجه به روند افزایش دما در استان کردستان طی روزهای آینده پیش بینی می‌شود که دمای هوا در گرم‌ترین ساعت در استان مربوط به شهرستان سروآباد با دمای هوا ۲۴ درجه بالای صفر خواهد بود.

سنندج مرکز استان کردستان نیز هم اکنون دارای هوای صاف و آفتابی است و پیش بینی می‌شود که دمای هوا در این شهر در گرم‌ترین ساعت به ۲۱ درجه بالای صفر افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان دمای هوا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است

آسمان تهران  امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.   به گزارش همشهری آنلاین، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.   امروز (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.   بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.   آسمان تهران امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است