Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:24:17 GMT

توقف ماسک و ضدعفونی کننده ها در گمرکات

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۳۵۰۱

توقف ماسک و ضدعفونی کننده ها در گمرکات

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد جمال ارونقی دیشب در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به اینکه در حال حاضر اقلام ماسک و ضد عفونی کننده و دستکش در گمرکات وجود دارند، گفت: ماسک‌ها و اقلام بهداشتی موجود در گمرکات در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

وی به ارائه توضیحاتی درباره روند صادرات ماسک و اقدامات انجام شده از سوی گمرک برای کنترل در این زمینه پرداخت و گفت: صادرات انواع ماسک پزشکی و بهداشتی و مواد ضد عفونی و آب ژاول ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گمرک ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر اقلام ماسک و ضد عفونی کننده و دستکش در گمرکات وجود دارند، گفت: همه این اقلام صادراتی بودند که باید برگردند.

وی در ادامه به ارائه آماری از میزان ماسک و مواد ضد عفونی و دستکش در گمرکات کشور پرداخت و گفت: همه ماسک‌ها و اقلام بهداشتی در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

کد خبر 4873360 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک ایران ماسک طبی بانک مرکزی ایران قیمت نفت قیمت دلار بورس اوپک سازمان بورس و اوراق بهادار گمرک ایران بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت وال استریت عبدالناصر همتی قیمت یورو نظام بانکی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و...، گفت فروردین ماه امسال ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد رشدرا نشان می‌دهد.

او افزود: طی فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

جمشیدی در مورد مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران، گفت: عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلار اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند. صادرات به کشور‌های فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم