Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت حمل و نقل ریلی رجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده قبلی، رجا کلیه هزینه های استرداد بلیت قطارهایش را پرداخت می کند.

به گزارش تین نیوز، روابط عمومی رجا در این اطلاعیه اعلام کرد: برای پرداخت هزینه استرداد بلیت قطارهای رجا تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هموطنان به روش های مختلف اعم از: وب سرویس ها و اپلیکیش  ها (علی بابا، مستر بلیت، سامتیک، آپ،قاصدک ۲۴)، نمایندگی های فروش و تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این اطلاعیه مسافرانی که اقدام به استرداد بلیت های خود از طریق وب سرویس ها و اپلیکیشن ها، به صورت غیر حضوری می کنند، نگرانی برای پرداخت هزینه مربوطه نداشته باشند.

افرادی هم که از ایستگاه های راه آهن اقدام به خریداری بلیت قطارهای رجا کرده اند، می تونند با مراجعه به ایستگاه ها، بلیت هایشان را استرداد کرده و وجه خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است، هموطنانی که تا قبل از سوم اسفند ۱۳۹۸ اقدام به خریداری بلیت قطارهای این شرکت کرده اند یا قطارهایشان کنسل شده است، مبلغ بلیت هایشان بدون کسر هزینه پرداخت می شود و برای این منظور تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ وقت دارند تا بلیت هایشان را استرداد کنند. 

گفتنی است برای استرداد بلیت ها، داشتن لاشه بلیت یا شماره سریال بلیت ها همچنین نام و نام خانوادگی افرادی که بلیت به نامشان صار شده با کارت شناسایی معتبر آنان لازم و ضروری است.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا بعد از شیوع ویروس کرونا به کشور، همه روزه اقدامات متعددی را برای بهداشتی کردن و ایمن کردن قطارها برای سفر هموطنان با قطارهای رجا به عمل آورده که از آن جمله می توان به مه پاشی و ضد عفونی کردن تمامی نقاط تماس در بیرون و درون قطارها، استفاده از ظروف یک بار مصرف برای پذیرایی از مسافران، استفاده از کترینگ با استاندارد بالا در صنعت هوایی کشور برای تامین غذای مسافران، استفاده از ماسک و دستکش توسط ماموران قطارها، کنترل های قبل از سیر ماموران قطارها با دستگاه های تب سنج و ... اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا استرداد بلیت قطارهای رجا استرداد بلیت بلیت قطارهای بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.
روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.
لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.
شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901545

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح