Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مهدی مروارید گفت: تب ایشان قطع شده و دوران نقاهت را سپری می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین جعفر مروارید، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مهدی مروارید اظهار کرد: از چند روز قبل آیت الله مروارید دچار کسالت و تب بودند که در نهایت روز جمعه ابتلای ایشان به کرونا تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادرزاده آیت‌الله مروارید با بیان اینکه وضعیت ایشان رو به بهبودی است، خاطرنشان کرد: تب ایشان قطع شده و دوران نقاهت را سپری می‌کنند.

وی گفت: پس از معاینه پزشک، داروهایی برای ایشان تجویز شد و در این مدت عوارض بیماری و تب را داشتند اما از دو شب قبل عوارض ناشی از بیماری کمتر شد و امروز که جویای احوال ایشان بودم تب به طور کامل قطع شده است.

مروارید با تاکید بر رو به بهبود بودن شرایط این عالم گرانقدر، افزود: حال عمومی ایشان بهتر است و به زودی می‌توانند در فضاهای اجتماعی حضور پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بیانیه صادره از سوی آیت الله سیدان، آیت الله مهدی مروارید و آیت الله اشرفی شاهرودی که از علمای مشهد هستند، بیان کرد: هر سه این بزرگواران در این بیانیه به پیروی از دستورات پزشکان توصیه کردند که لازم می‌دانم به سه مورد از توصیه‌ها اشاره کنم.

وی گفت: در این بیانیه خطاب به مردم تاکید شده با توجه به نظرات پزشکان و مسؤولان، از تشکیل اجتماعات خودداری شود، مردم محیط خانه را با عبادت و توکل بر خدا متبرک کنند و در نهایت اگر به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند حتما توصیه‌های پزشکان را رعایت کنند.

مروارید ضمن آرزوی بهبودی کامل برای آیت مروارید از جامعه پزشکی استان که به نیکی در این ایام فعال هستند نیز تشکر و قدردانی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایت الله مروارید کرونا دوران نقاهت آیت الله قطع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا

دوران تحصیل پر از خاطرات تلخ و شیرینی است که می‌تواند درس‌آموز باشد؛ این شاید ساده‌ترین تعریف از واژه‌ مدرسه به‌شمار رود، اما واقعیت این است که هرکدام از ما یک یادآوری منحصربه‌فرد از دوران مدرسه در ذهنمان داریم؛ «روایت هر یک از ما» به بازگویی همین خاطرات می‌پردازد، با این تفاوت که روایت‌های پیش‌رو خاطراتی واقعی از دوران تحصیل است.

دریافت 91 MB

خبرنگار: جهانگیر داداش‌زاده، فرگاه افشار / تصویربردار: مجتبی هادوی / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی 

دیگر خبرها

  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • (تصاویر) حذف نمادهای دوران شوروی در اوکراین
  • سخت‌ترین دوران‌ زندگى حضرت امیرالمومنین (ع) + فیلم
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من