Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی فضاهای مورد نیاز برای راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی گفت: شناسایی فضاهای مورد نیاز برای راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تجهیز این فضاهای خالی در مرکز استان و شهرستان‌های دیگر به‌ منظور سپری شدن دوران نقاهت بیماران نیازمند مراقبت ویژه پس از ترخیص آنان از بیمارستان ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: ساختمان کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری که پیش از این خوابگاه دانش‌آموزی بوده است، با اولویت تجهیز خواهد شد.

مردانی یادآور شد: در مراحل بعد ساختمان‌های اداری و سالن‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری شناسایی و برای نگهداری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا که بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند، تجهیز می‌شود.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: نقاهتگاه کرونا چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد