Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:42:43 GMT

بازیافت زباله در شهرهای استان قزوین ممنوع شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۳۸۵۱

بازیافت زباله در شهرهای استان قزوین ممنوع شده است

ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: هیچ‌گونه بازیافت زباله‌ای در سطح شهرهای این استان صورت نمی‌گیرد و این مسئله به‌تمامی شهرداری‌های قزوین نیز ابلاغ‌شده است.

مصطفی صالحی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به شیوع کرونا ویروس در قزوین، تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا و به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، به‌تمامی شهرداری‌های استان قزوین به‌خصوص ۱۰ شهر بزرگ ابلاغ‌شده تا هیچ اقدامی در خصوص بازیافت زباله صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ازاین‌پس قرار است بازیافت زباله توسط ماشین‌آلات موجود در سایت محمدآباد و به‌صورت اتوماتیک انجام شود و ابلاغ ممنوعیت جمع‌آوری زباله هفته گذشته به‌تمامی شهرداری‌ها صورت گرفته است.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه این روزها شهروندان کشور و استان درگیر کرونا ویروس هستند باید سلامت افرادی که در حوزه پسماند و جمع‌آوری زباله فعال هستند، موردتوجه جدی قرار بگیرند.

وی تأکید کرد: به همین منظور نیز عملیات جمع‌آوری تا اطلاع بعدی و از بین رفتن این بیماری، در سطح شهرهای استان تعطیل اعلام‌شده است و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده، نیروی انتظامی در صورت مشاهده حق برخورد با افراد خاطی را دارد و شهروندان نیز در صورت مشاهده این اقدام، مراتب را می‌توانند به سازمان پسماند شهرداری‌ها گزارش دهند.

صالحی بیان کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی، پارک‌ها، مجتمع‌ها و تمامی نقاطی که محل تردد شهروندان قزوینی است همه‌روزه توسط عوامل شهرداری‌ها صورت می‌گیرد، درعین‌حال نیز به مردم توصیه‌شده که خانه، امن‌ترین و پاکیزه‌ترین نقطه برای مقابله با این ویروس به شمار آمده و تا حد ممکن نیز از شهروندان درخواست شده که در منزل بمانند و از تردد در اماکن عمومی پرجمعیت خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس پسماند استانداری قزوین بازیافت زباله شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.
رییس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار کامیون زباله و ضایعات که مدت‌ها در خانه‌ای مسکونی واقع در محله نیروگاه کوچه قدرتی مرکز خراسان شمالی با بوی بد برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اوایل اردیبهشت نیز ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع