Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:59:41 GMT

بازگشت ۴۲۰ کامیون ترکیه ای متوقف در مرز بازرگان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۳۹۲۴

بازگشت ۴۲۰ کامیون ترکیه ای متوقف در مرز بازرگان

مدیرکل گمرک بازرگان با اشاره به اینکه ترکیه از سوم اسفندماه جاری مرز خود را بسته است، گفت: ۴۲۰ دستگاه کامیون متوقف ترکیه در بازرگان پس از رایزی های مختلف به کشورشان بازگشتند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرکل گمرک بازرگان با اشاره به اینکه ترکیه به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایران از سوم اسفندماه جاری نسبت به بستن این مرز اقدام کرده بود، گفت: 420 دستگاه کامیون متوقف ترکیه در بازرگان پس از رایزی های مختلف به کشورشان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صادق نامدار با بیان این مطلب افزود: بازگشت کامیون های ترکیه ای به کشورشان پس از رایزنی در سطوح مختلف و طی روزهای اخیر تسهیل شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه بازرگان در مسیر ترانزیتی جاده ابریشم قرار دارد و بیش از 45 کشور دنیا کالاهای خود را از این مسیر ترانزیت می کنند، بیان کرد: ترکیه حتی از پذیرش اتباع خود که به صورت مسافری قصد تردد داشتند، خودداری می کرد اما پس از ایجاد بیمارستان صحرایی با 60 نفر ظرفیت در نقطه صفر مرزی، نسبت به پذیرش اتباع خود اقدام کرد.

نامدار ابراز امیدواری کرد: که در سایه رایزنی مسوولان رده بالای دو کشور، تردد کامیون های ایرانی که در کشورهای مختلف دنیا از جمله در ترکیه، یونان و بلغارستان و غیره قرار دارند نیز از طریق این کشور دوست و همسایه به سمت ایران تسهیل شود.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گمرک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمرک گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»

ده میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش فقط در دو روز!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت.

گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های کمدی، مدعی ورشکستگی سینمای ایران بدون آثار کمدی شده بودند.

پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور در کنار بازیگران مطرح ترکیه‌ای چون؛ هانده ارچل، بنسو سورال، ابراهیم چلیک کول، در این فیلم که در قونیه ترکیه فیلمبرداری شده، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی پرداخته است.

گفتنی است مست عشق در مدیریت قبلی اداره نظارت بر نمایش فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش نشده بود

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران