Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:12:59 GMT

برپایی بیمارستان سیار سپاه در رشت + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۴۱۲۰

برپایی بیمارستان سیار سپاه در رشت + تصاویر

در حالی که سرعت شیوع ویروس کرونا در گیلان افزایش یافته و استان در وضعیتی قرمز و با کمبود تخت های بیمارستانی، امکانات پزشکی و بهداشتی مواجه است، بیمارستان سیار سپاه در رشت برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، در حالی که سرعت شیوع ویروس کرونا در گیلان افزایش یافته و استان در وضعیت قرمز با کمبود تخت های بیمارستانی و امکانات پزشکی و بهداشتی مواجه است، بیمارستان سیار سپاه با ظرفیت 80 تخت در محوطه بیمارستان رازی رشت برپا شد، این بیمارستان قابلیت افزایش ظرفیت تا 120 تخت را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار "امین یادگاری" معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در این باره گفت: کادر درمانی مورد نیاز این بیمارستان سیار تامین شده است و چندین پزشک و پرستار از استان‌های مختلف کشور جهت خدمت‌رسانی در بیمارستان حاضر شده‌اند.

وی افزود: این بیمارستان سیار با دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران و پیگیری‌های فرمانده سپاه قدس گیلان در محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، پنج هزار دانش آموز شرکت کنندگان رویدادهای باغ هنر هستند که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان