Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:15:47 GMT

تیم‌های غربالگری در ورودی‌های خاتم استقرار یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۴۱۵۳

تیم‌های غربالگری در ورودی‌های خاتم استقرار یافت

فرجام فاضلی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی یزد یک نفر در شهرستان خاتم به ویروس کرونا آلوده شده است گفت: ضد عفونی و گندزدایی پمپهای بنزین و گاز، عابربانکها و معابر روستای و شهری در دستور کار قرار گرفته و به صورت مرتب انجام می شود.

وی همچنین از تعطیلی آرایشگاه ها، قهوه خانه ها رستورانها و مغازه های کمربندی و هرابرجان در این شهرستان خبر داد و افزود: پیگیری مستمر در تهیه ماسک ومواد ضد عفونی، بازدید مستمر از مغازه ها و سوپرمارکت های سطح شهر و کنترل  بهداشت و قیمت و لغو حمل مسافر به شیراز و شهربابک وبالعکس از دیگر مواردی است که در این راستا در شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه آموزش های لازم و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم از جمله بخشداری ها،   شوراهای اسلامی و دهیاری ها در محلات مختلف شهرستان و شهرداری ها انجام شده است.

فاضلی یادآور شد: با توجه به ورود ویروس کرونا در کشور، تدابیر و راهکارهای لازم جهت آمادگی و پیشگیری از این ویروس در شهرستان خاتم اندیشیده شده است اما با ابتلای یک مورد در شهرستان می طلبد تا مردم مراعات بیشتری در این زمینه انجام دهند و ضمن انجام نکات بهداشتی در خانه های خود بمانند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خاتم بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خاتم بهداشت و سلامت ویروس کرونا خاتم بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت