Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شکست خانگی راکتس مقابل مجیک، یاران هاردن و وستبروک به رده ششم کنفرانس غرب سقوط کردند.

طرفداری - تیره‌روزی‌های شاگردان مایک دی انتونی کماکان ادامه دارد. هیوستون راکتس (39-24) این‌بار در خانه، تویوتا سنتر، با نتیجه 126-106 برابر اورلندو مجیک (39-35) تن به شکست داد. هیوستون با این نتیجه به رده ششم کنفرانس غرب سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکست 108-99 راکتس مقابل شارلوت که با عقب افتادن 20 امتیازی تیم در جریان بازی همراه بود، یاران جیمز هاردن در نیمه اول این دیدار نیز 25 امتیاز از جریف عقب بودند. دی جی آگستین که برای اورلندو کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، 24 امتیاز آورد. همچنین آرون گوردون نیز 19 امتیاز و 10 ریباند به تیم اضافه کرد تا چهارمین شکست پیاپی هیوستون به دست مجیک رقم بخورد. مارکل فولتز هم 18 امتیاز و 4 اسیست داشت و نیکولا ووچویچ با 16 امتیاز و 16 ریباند به کار خود در این دیدار پایان داد. کار هیوستون به جایی رسیده که آگستین پس از بازی گفت:

ما به اینکه راکتس می‌خواهد چه کاری انجام بدهد توجهی نداشتیم. ما فقط می‌خواستیم خودمان را نشان بدهیم و بازی‌مان را بکنیم.

راکتس اندکی قبل از آنکه به این روزهای عجیب برسد شش برد پشت سرهم کسب کرده بود تا آنکه نه‌تنها در چهار دیدار پیاپی برابر نیکس، کلیپرز، هورنتس و حالا مجیک شکست خورد بلکه در تمام این دیدارها حتی هیچ جای امیدواری برای هواداران خود برجای نگذاشته است. روند چهار باخت متوالی هیوستون، بدترین فرم فرنچایز در یک فصل است. راسل وستبروک با 24 امتیاز بهترین بازیکن راکتس بود. جیمز هاردن نیز 23 امتیاز آورد. هاردن و وستبروک روی هم 12 ترن‌اور از مجموع 18 ترن‌اور تیم را مرتکب شدند.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع هیوستون راکتس 24 22 30 30 106 اورلندو مجیک 34 37 34 21 126 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور هیوستون راکتس 44.3% 28.1% 76.0% 38 21 7 10 18 اورلندو مجیک 48.4% 44.8% 80.6% 49 21 4 11 14

 

 

هایلایت بازی  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیوستون راکتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سالرنیتانا با شکست ۳-۰ در بازی جمعه‌شب مقابل فروزینونه، شانس‌هایش برای بقا در سری A را از دست داد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

ماتیاس سوله در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی، مارکو برشیانینی در دقیقه ۲۵ و نادیر زورته‌آ در دقیقه ۸۵ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و سقوط مهمان را قطعی کردند.

این پیروزی همچنین یک گام بزرگ و مهم برای فروزینونه محسوب می‌شود، چراکه آنها با کسب سه امتیاز جمعه‌شب، در رده هفدهم ۳۱ امتیازی شد، اگرچه خطر سقوط همچنان آنها را تهدید می‌کند اما شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو شانس زیادی برای بقا در سری A دارند.

سالرنیتانا اما با شکست امشب بدون هیچ شانسی برای بقا در رده بیستم جدول قرار گرفته‌اند. آنها در ۳۴ بازی ۲۳ شکست و ۹ تساوی ثبت کردند و فقط دو بازی را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست