Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:12:05 GMT

حفظ سلامت کادر پزشکی ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۴۴۵۸

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه حفظ سلامت کادر پزشکی ضروری است، گفت: مسئولان با اولویت و سرعت نسبت به جبران کاستی‌ها و پشتیبانی از این سربازان خط مقدم جبهه اقدام کنند.

به گزارش مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: حفظ سلامت کادر پزشکی ضروری است و مسئولان با اولویت و سرعت نسبت به جبران کاستی‌ها و پشتیبانی از این سربازان خط مقدم جبهه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت چند ساحتی شرایط فعلی کشور نیازمند دستورالعمل‌های جامع و قاطعیت و انسجام در اجرا و مدیریت است.

رییسی ضمن تشکر از همکاران قضایی از سرعت در رسیدگی به پرونده محتکران اقلام بهداشتی و اعطای مرخصی به حدود ۷۰ هزار زندانی تاکید کرد و گفت: ترخیص زندانیان تا جاییکه موجب ناامنی در جامعه نشود با اولویت کسانیکه بیماری های زمینه‌ای دارند تداوم یابد و دادگاه محتکران خارج از نوبت و علنی برگزار و اقلام توقیفی به سرعت در سامانه توزیع قرار گیرد.

تکمیل می‌شود...

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر حفظ سلامت کادر پزشکی ضروری ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۷ موجود زنده‌ای که می‌توانند سیارۀ ما را نجات دهند
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی