Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یکسری فعالیت های آموزشی و بسته بهداشتی برای ۳۱ هزار دانش آموز روستائی و عشایری استان کرمان که اینترنت و شبکه های مجازی را ندارند، تهیه شده و امروز برای آنها ارسال می شود.

"عباس ضیاء" امروز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: براساس ارزشیابی توصیفی، ۸۰ درصد دانش آموزان دوره ابتدائی باید حضور فیزیکی در کلاس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکسری فعالیت های آموزشی و بسته بهداشتی برای ۳۱ هزار دانش آموز روستائی و عشایری استان کرمان که اینترنت و شبکه های مجازی را ندارند، تهیه شده و امروز برای آنها ارسال می شود.

وی افزود: اگر زیرساخت فراهم شود و بتوانیم از طریق شبکه استانی آموزش دروس را داشته باشیم، خوب است زیرا جدول زمان بندیِ آموزش شبکه آموزش با استان ها متفاوت است و در این زمینه مشکل داریم.

ضیاء با تاکید بر اینکه اگر شبکه استانی به کمک آموزش بیاید و از ظرفیت معلمان خودمان استفاده کنیم، کار خوبی است بیان کرد: اولیاء به عنوان شریک آموزش هستند و باید در خانه نظم و انضباط و حتی بحث ورزش فرزندان را پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه گفت: آموزش های امروز جزو آموزش های اصلی و تخصصی است و خانواده مهم ترین نقش را دارد و باید هر خانه یک مدرسه باشد.

وی افزود: در زمینه آموزش از طریق تلویزیون و اینترنت محدودیت هایی وجود دارد و در همه جای استان شبکه آموزش و همچنین اینترنت قابل دسترسی نیست.

گفتنی است در این جلسه اعلام شد: ۳۳ مرکز و هسته مشاوره در استان کرمان فعال شده و خانواده ها می توانند با برقراری تماس با مشاوران این مراکز از آسیب ها پیشگیری کنند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مصوب شد صدا و سیما برای ارائه آموزش از طریق شبکه استانی در هر روز دو ساعت با آموزش و پرورش همکاری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استانی علمی و آموزشی کروناویروس آموزش و پرورش استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آئین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش‌های محلی توانمندی‌های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ همراه با بازی‌های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6097703

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف