Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد، این باشگاه بابت تغییرات زیاد در سال‌های گذشته، ضربه خورده است. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط خاصی که به دلیل بیماری کرونا وجود دارد، قابل پیش‌بینی بود که بازی‌ها تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تمرینات را تعطیل کردیم، ولی این شرایط اکثر تیم‌ها را با مشکل مواجه کرده و مشخص نیست که چه زمانی رسماً بازی‌ها از سر گرفته خواهد شد. فعلاً که چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه‌کن شود.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد؟»، تصریح کرد: قطعاً شانس داریم، چون 10 بازی و 30 امتیاز دست‌نخورده باقی مانده است. ما تلاش می‌کنیم تا در هر سه جام عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

نامجومطلق با بیان اینکه تیم فعلی استقلال باید برای فصل بعد هم حفظ شود، خاطرنشان کرد: استقلال همیشه از تغییرات زیاد ضربه خورده است. در سال‌های گذشته شاهد بودیم که تغییرات متعدد در زمینه بازیکن، کادر فنی، مدیریت و ... چقدر به استقلال لطمه زده است. من معتقدم که تیم فعلی باید برای فصل آینده حفظ و البته تقویت شود تا استقلال فصل بعد یک تیم پرقدرت را راهی مسابقات کند. اگر پرسپولیس در این چند سال به قهرمانی رسیده، به خاطر ثبات تیمی است. آنها در چند سال گذشته کمترین تغییر را داشته‌اند.

منزوی: پرسپولیسی‌ها به گرفتن جام بدون مسابقه عادت کرده‌اند/ احکام جدید فیفا عجیب است!

 

بازیکن پیشین تیم ملی در ارتباط با انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی هم تأکید کرد: ما از کی‌روش به اسکوچیچ رسیدیم. البته من نمی‌خواهم اسکوچیچ را از لحاظ فنی زیر سؤال ببرم، چون ایشان مربی بادانشی است و عملکردش نشان داده که مربی توانمندی است. من کاری به حاشیه‌ها و رفتارهای کی‌روش ندارم، ولی این مربی از لحاظ ساختاری خیلی به فوتبال ما کمک کرد و نتایج خوبی هم با تیم ملی گرفت. وقتی می‌گویم از کی‌روش به اسکوچیچ رسیدیم، این را به خاطر اعتبار و نام مربی می‌گویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از رفتن کی‌روش در انتخاب سرمربی دچار اشتباه شدیم، ولی امیدوارم این بار شرایط به خوبی جلو برود. وظیفه ما این است که از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم تا تیم ملی موفق شود.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

جام حذفی از سال ۱۳۵۴ آغاز شد و در حال حاضر سی و هفتمین فصل برگزاری این تورنمنت به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. آخر هفته قبل ۸ بازی جام حذفی در مرحله یک هشتم برگزار و تیم‌های مس رفسنجان، هوادار، گل گهر، ملوان، سپاهان، آلومینیوم و تراکتور به عنوان نمایندگان لیگ برتر در کنار چادر ملو اردکان به عنوان تنها نماینده لیگ آزادگان، به جمع هشت تیم برتر و مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

جام حذفی در سال‌های اخیر با ورود تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم حساس و داغ می‌شد و این فصل در همان قدم اول استقلال با شکست مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در مرحله یک هشتم نیز پرسپولیس به سرنوشت رقیب دیرینه دچار شد و در اراک به آلومینیوم باخت.

در تاریخ جام حذفی پرسپولیس و استقلال هر کدام با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم‌ها و رکورددار قهرمانی هستند. جام حذفی نایب قهرمان ندارد و تمام تیم‌ها حذف می‌شوند تا یک تیم قهرمان شود، تفاوتی بین تیمی که همان بازی اول را باخته با تیمی که فینال را واگذار می‌کند وجود ندارد!

به این ترتیب نمی‌توان بر اساس تعداد حضور یک تیم در فینال عنوان پرافتخارترین را به آن تیم اطلاق کرد، استقلال و پرسپولیس هر دو به طور مشترک پرافتخارترین تیم‌های جام بودند و حالا که حذف شده‌اند، این فرصت به سایر تیم‌ها می‌رسد تا به کارنامه خود جامی را اضافه کنند.

در بین هشت تیمی که شانس کسب عنوان قهرمانی در این فصل را دارند سه تیم قبلاً فاتح این جام شده‌اند. سپاهان بعد از استقلال و پرسپولیس با ۴ عنوان قهرمانی رکورددار است. ملوان تا سال‌ها با سه عنوان قهرمانی بهترین رکورد را در جام حذفی داشت که بعد‌ها در دهه ۷۰ و ۸۰ این جایگاه را به دو بزرگ تهرانی واگذار کرد. تراکتور هم در دهه ۹۰ دوبار فاتح این جام شده است. این سه تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران در غیاب استقلال و پرسپولیس، صاحب بهترین فرصت برای بهبود رکورد خود و البته رسیدن از مسیر کوتاه‌تر به آسیا هستند.

تنها ۳ بازی دیگر می‌تواند سپاهان را به پنجمین جام، ملوان را به چهارمین و تراکتور را به سومین قهرمانی جام حذفی برساند و یا یکی از ۵ تیم آلومینیوم، مس رفسنجان، چادرملو اردکان، هوادار تهران و یا گل گهر سیرجان را به جمع جامداران فوتبال ایران اضافه کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان