Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان بازی‌های آسیایی در رشته پرتاب دیسک گفت: من هم همه تلاشم را می‌کنم تا در المپیک ۲۰۲۰ روی سکو باشم و بهترین نتیجه را کسب کنم. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ احسان حدادی، قهرمان بازی‌های آسیایی در رشته پرتاب دیسک در حاشیه مجمع فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: ابتدا بگویم ما در شرایط سختی به خاطر ویروس کرونا قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مردم می‌خواهم خونسردی خود را حفظ کنند و امیدوارم این ویروس زودتر از ایران برود. ما مردمانی قوی داریم و مطمئنم این ویروس در ایران خیلی کارساز نخواهد بود.

وی افزود: خوشحالم از اینکه مجمع برگزار شد و رئیس فدراسیون دوومیدانی مشخص شد. آقای داوری با 20 رئیس انتخاب شد. خدا را شکر انتخابات خوبی بود و روسای اکثر هیئت‌ها در این مجمع حضور داشند. باید به نظر جمع احترام بگذاریم. آقای کیهانی مجمع را ترک کردند و حتماً برای خود دلایلی داشتند اما من از روسای تمام هیئت‌ها انتظار داشتم در این مجمع شرکت کنند، چون حضور روسای هیئت در مجمع نشان می‌دهد برای دوومیدانی دلشان می‌سوزد. ویروس کرونا که هیچ، اگر هزار مریضی دیگر هم باشد باید در مجمع شرکت کنند. سرنوشت فدراسیون می‌خواهد مشخص شود، فدراسیونی که مدال المپیک دارد. متأسفانه یک‌سری افراد شرکت نکردند ولی می‌توانستند رأی‌شان را اعلام کنند. امیدوارم داوری در چهار سال آینده موفق باشد و یک خدا قوت به کیهانی می‌گویم. از وزارت ورزش هم تشکر می‌کنم که این انتخابات را برگزار کرد. از تمام مجمع هم تشکر می‌کنم. من هم همه تلاشم را می کنم تا در المپیک 2020 روی سکو باشم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

قهرمان بازی‌های آسیایی در رشته پرتاب دیسک در مورد مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای اردوهای آماده‌سازی او به وجود آورده است،‌ تاکید کرد: متأسفانه ما در جزیره کیش تمرین می‌کردیم که پروازها به این جزیره محدود شده است. اردوهای برون‌مرزی‌مان هم که فعلاً مشخص نیست. این اتفاقی است که در دنیا رخ داده و نمی‌توانیم در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم. تمریناتم را به خاطر این ویروس در خانه انجام می‌دهم. در هر صورت امیدوارم همه اتفاقات دست به دست هم بدهد کاروان ورزشی‌مان در المپیک موفق شود.

حدادی در واکنش به این پرسش که انتظارش از خود در المپیک چیست؟ عنوان کرد: انتظار بهترین نتیجه و رفتن روی سکو از خودم دارم، ما هفت نفر در دنیا هستیم که تقریباً رکوردمان در یک حد است، از 65 تا 67 متر. مدال طلای جهان را هم 67 متر به دست می‌آورد. ان‌شاءالله هر کسی بهتر تمرین کند بهترین نتیجه را کسب می‌کند. همه ورزشکاران هر روز تمرین خودشان را انجام می‌دهند و هیچکس تمرین خود را به خاطر کرونا و اینکه شاید المپیک عقب بیفتد، تعطیل نکرده است. مثل اینکه قانونی وجود دارد که المپیک باید در زمان خودش برگزار شود و امکان عقب انداختن آن وجود ندارد. طبق اخباری که من دارم اگر المپیک برگزار نشود، به چهار سال بعد موکول می‌شود. امیدوارم هیچ مشکلی پیش نیاید و المپیک برگزار شود، چون چهار سال بعد ممکن است دیگر به سن ما نخورد.

افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط المپیک دوومیدانی احسان حدادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک دوومیدانی احسان حدادی المپیک دوومیدانی احسان حدادی بهترین نتیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

 یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند.

به گزارش تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟

بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.

روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟

بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امباپه می‌خواهد به رئال مادرید برود پیشکسوت دوومیدانی: دنیا با جت حرکت می‌کند ما با کالسکه

دیگر خبرها

  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم