Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:21:13 GMT

توزیع حضوری نهال در کرمانشاه لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۱۹۶

توزیع حضوری نهال در کرمانشاه لغو شد

«فرامرز رحمتی‌زاده» روز دوشنبه به ایرنا افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا تدابیری اندیشیده شده است که شهروندان کرمانشاهی به صورت تلفنی از سازمان فضای سبز شهرداری درخواست نهال داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروندان کرمانشاهی می توانند در تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۹۷۰۲۸ درخواست نهال داشته باشند و پس از ثبت درخواست در چند ساعت اکیپ تحویل و کاشت به آدرس درخواست کننده مراجعه می کنند و عملیات کاشت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه افزود: برای هر درخواست بین ۲ الی ۳ اصله نهال مثمر (نهال میوه) تعلق می گیرد و پس از تحویل یا کاشت نهال در هر منزل به جهت حفاظت و نگهداری صحیح از نهال کاشته شده بروشور کاشت و داشت به شخص درخواست کننده تحویل می شود.

رحمتی زاده گفت: امسال فقط نهال های مثمر( نهال میوه) از جمله نهال سیب، هلو، زردآلو، آلبالو، گیلاس و نهال گوجه سبز از نوع  درختان شناسنامه دار تهیه شده است ولی اگر میزان درخواست برای دیگر نهال های غیر موجود زیاد باشد سریعا توسط این سازمان خریداری و اهدا خواهد شد.

وی در خصوص زمان تماس و ثبت سفارش نهال گفت: سازمان فضای سبز همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۹۷۰۲۸ آماده ثبت سفارش و درخواست نهال است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه میانگین تماس و ثبت درخواست روزانه بین ۶۰ الی ۷۰ تماس است، اظهار داشت: قیمت تمام شده هر نهال همراه  کاشت کود دهی برای شهرداری کرمانشاه ۱۱ هزار تومان تمام می شود.

به گفته رحمتی زاده بعد از کاشت نهال به تعداد کودکان ساکن در منزل برای حفاظت از فضای سبز شهری کارت همیار فضای سبز اهدا خواهد شد.

کلانشهر کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت توسط هشت منطقه شهرداری اداره می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شماره تلفن شهرداری فضای سبز کود کودکان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان با حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از تلاش برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در استان نام برد و اظهار کرد: پس از گلایه مقام معظم رهبری از اجرایی‌نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس، نقشه راه این سند تهیه شده و الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شده است.

وی افزود: از مهر امسال ۵۰ درصد مدارس دولتی و ۵۰ درصد مدارس غیردولتی استان بر مبنای الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کیفیت‌بخشی به مدارس دولتی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه آموزش و پرورش در استان خواهد بود، گفت: در تلاشیم تا با کیفیت بخشی به مدارس برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان تلاش کرده و در عین توجه به جنبه‌های تربیتی، در راستای بالا بردن معدل دانش‌آموزان هم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

محمدی با بیان اینکه باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در عین داشتن امید و نشاط مجهز به خردورزی باشند، افزود: امسال اهتمام بیشتری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی اشاره‌ای هم به استخدامی‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه داشت و گفت: سال گذشته قریب ۱۵۰۰ نفر پذیرفته شدند و امسال ۱۶۰۰ معلم از طریق آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد که البته بگونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در فرآیند گزینش افرادی جذب شوند که شأن معلمی را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار دانش‌آموز دارد، گفت: ۲۶ هزار فرهنگی متولی امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان هستند.

کد خبر 748930

دیگر خبرها

  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن