Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@17:43:00 GMT

رمز پویا علیه کرونا!

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۳۳۲

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد اقبالی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا میزان مراجعه مردم به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید مایحتاجشان بیشتر شده است.

وی ادامه داد: بدون شک این شرایط زمینه سوء استفاده برخی برای خالی کردن حساب‌های مردم را فراهم می کند.

وی توضیح داد: البته با ایجاد رمزهای یک بار مصرف (پویا) میزان برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی مردم در کل کشور و به تبع آن در استان البرز ۵۵ درصد کاهش داشته و بخش زیادی از نگرانی در این حوزه مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با این اوصاف از مردم درخواست می‌شود برای خرید اینترنتی صرفاً به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده و سایت‌هایی که پشتیبانی و محل فیزیکی دارند مراجعه کنند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخورد با سایت‌ها و کانال‌هایی که با انتشار اخبار نادرست و ناامید کننده در خصوص کرونا قصد افزایش اعضای خود را دارند، گفت: این اقدام مصداق بارز جرایم اینترنتی است و با همکاری دستگاه قضا ادمین این سایت‌ها شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجعه قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس فتای البرز توضیح داد: در وضعیتی قرار نداریم که برخی برای منفعت شخصی خود بخواهند نگرانی و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند و در شرایط فعلی همگی به امید و انگیزه بخشی برای شکست کرونا نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس رمز پویا سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد