Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@11:53:48 GMT

کمبود مواد شوینده در کشور وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۳۳۶

کمبود مواد شوینده در کشور وجود ندارد

اقتصادآنلاین – سارا محسنی؛ رضا مظفری، رییس اتحادیه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: شرکت های فعال در این حوزه به طور مرتب درحال تولید محصولات هستند و محصولات به میزان کافی وجود دارد.

وی افزود: باوجود نزدیک شدن به ایام عید، تغییری در قیمت ها حاصل نمی شود و افزایش قیمت را برای محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی، شاهد نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری درخصوص تامین مواد اولیه اظهار داشت: شرکت های تولیدکننده از قبل تدارکاتی را درخصوص تامین مواد اولیه دیده اند. اسفندماه هر سال، پیک تولید است و شرکت های تولیدکننده مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی این موضوع را می دانند.

وی اضافه کرد: درحال حاضر موضوع بیماری کرونا موجب شده است که توجه مردم بیشتر به خرید محصولات جلب شود اما اصولا شرکت های تولیدکننده، بیشترین تولید را در اسفندماه دارند و مواد اولیه تامین شده و ذخیره شرکت ها به میزان کافی است.

رییس اتحادیه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی تصریح کرد: در حال حاضر صادرات ممنوع شده است تا بحران کمتر شده و پس از آن از سر گرفته شود. ما در داخل با کمبود مواجه نیستیم و به این دلیل، نیازی به توقف صادرات نبود اما به دلیل تسلط بر اوضاع فعلی و از منظر رعایت تدابیر احتیاطی، صادرات متوقف شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مواد شوینده ویروس کرونا کرونا رضا مظفری بهداشتی و آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب