Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: شیوع کرونا موجب افزایش ۳۰ درصدی کشتار شده در حالی که در سال‌های گذشته هفته آخر اسفند شاهد رشد تقاضا بودیم. تاریخ انتشار: 13:02 - 19 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۱۵۳

علی اصغر ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان اظهار کرد: بازار کمی متلاطم است و نسبت به روز شنبه خریدار کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: پست‌های قرنطینه برای جابه جایی دام‌ها مجوز نمی‌دهند و دامداران نمی‌توانند دام خود را بفروشند و این موضوع نیز به افزایش قیمت دامن زده است.

وی با بیان اینکه امروز حدود ۵ هزار تومان افزایش یافته است، گفت: هر کیلوگرم شقه بدون دنبه با قیمت ۱۰۶ هزار تومان به واحد‌های صنفی عرضه می‌شود و با سود ۱۰ درصد به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند.

ملکی درباره دلیل افزایش تقاضا بیان کرد: با توجه به توصیه‌هایی که درباره مصرف گوشت گوسفند و همچنین سفر‌هایی که صورت گرفت موجب شده قیمت‌ها افزایش یابد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا مردم به صورت شتابزده اقدام به خرید گوشت گوسفندی کردند، تصریح کرد: شیوع کرونا موجب افزایش ۳۰ درصدی کشتار شده در حالی که در سال‌های گذشته هفته آخر اسفند شاهد رشد تقاضا بودیم.

وی درباره توزیع گوشت‌های تنظیم بازاری گفت: عرضه گوشت‌های تنظیم بازاری در کنترل بازار موثر بوده در غیر این صورت شاهد افزایش بیشتر قیمت‌ها بودیم.

بیشتر بخوانید: گوشت گوسفند کیلویی ۱۲۵ هزار تومان/ قیمت سازمان حمایت کارشناسی نیست

اننتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت ها تنطیم بازار اصناف گوشت گوسفندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین