Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این عده که شمار آنها حدود ۵۰ نفر بود، در حالی که ماسک و دستکش داشتند، در آرامش کامل دقایقی مقابل ساختمان وزارت بهداشت در غرب تهران تجمع کردند.

 این افراد خواستار افزایش حقوق خود همانند سایر کارکنان رسمی و پیمانی بیمارستانهای دولتی برابر مصوبه اخیر هیات دولت بودند.

یکی از این تجمع کنندگان به خبرنگار ایرنا گفت: تفاوت در پرداخت حقوق، کارانه و برخی مزایا به نیروهای بیمارستانها و مراکز درمانی موجب شده است برخی از آنها احساس تبعیض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از مسئولان می خواهیم به موضوع ورود کرده و به این مساله رسیدگی کنند.

بر اساس این گزارش، اندکی پس از تجمع، نماینده این افراد برای طرح و پیگیری مطالبات آنها به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دعوت شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا حقوق ماسک مراکز درمانی وزارت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری