Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات و شرایط فعلی فوتبال، اظهار داشت: مسئله‌ای که در حال حاضر بسیار مهم است این است که بازیکنان الان بر روی فوتبال تمرکز ندارند و تمام دغدغه‌شان سلامتی و خانواده است. من فکر می‌کنم که اگر همه چیز را به این شکل در انتظار بگذاریم، خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اینکه ما یک تا ۲ ماه مسابقات را تعطیل کنیم کمکی به فوتبال نمی‌کند و زمان شروع لیگ و آماده‌سازی فصل بعد ما را عوض می‌کند. به نظر من معقولانه‌ترین حالت ممکن این است که ما امسال لیگ را تعطیل کنیم. از همین امروز تیم‌ها برای یارگیری و برنامه‌ریزی سال آینده خود تصمیم بگیرند؛ تکلیف لیگ هم تقریبا مشخص است، یا جام می‌دهند یا نمی‌دهند، اما تیم‌هایی که قصد شرکت در لیگ آسیا را دارند، تکلیفشان معلوم است و صعود و سقوط کردن و امتیازدهی با مربیان و کارشناسان این حرفه صورت می‌گیرد.

افاضلی درباره نگرانی تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر برگزار نشدن لیگ، بیان کرد: من تیم پرسپولیس را دوست دارم همانطور که استقلال را دوست دارم. گاهی اوقات مسائلی در زندگی وجود دارد که از قهرمانی و سایر موضوعات مهم‌تر است ضمن اینکه پرسپولیس سهمیه جام باشگاه‌های خود را قطعا می‌گیرد، چون به هر حال ۱۰ امتیاز از بقیه تیم‌ها جلوتر است.

این کارشناس فوتبال درباره شرایط و وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: شما زمانی که عضویت نهاد‌های بین‌المللی را قبول کردید، یک سری مسئولیت‌دارید. در حال حاضر ما جزو زیرمجموعه فدراسیون جهانی فوتبال محسوب می‌شویم مجبور هستیم تا یک سری شرایط را قبول کنیم، بنابراین راهکار دیگری وجود ندارد و قطعا ما باید اساسنامه را تغییر دهیم.

افاضلی تأکید کرد: فیفا به اندازه کافی به ما زمان داده و شک نکنید که هیچ انتخاباتی برگزار نخواهد شد مگر اینکه اساسنامه طبق خواسته آن‌ها تغییر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فیفا تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند