Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: ارزش این سبد کالا  ۳۰۰ میلیون ریال است که ۳۰۰خانوار زندانیان بندرعباس از این سبد کالا بهره مند شدند.
مصطفی کیشانی روز دوشنبه در حاشیه توزیع این سبد کالا افزود: این کالاها شامل برنج، روغن، شکر، رب گوجه فرنگی و حبوبات است.
وی تصریح کرد: پیش از این نیز مبلغ یک میلیارد ریال به عنوان عیدانه بین خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هرمزگان توزیع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در پی صدور بخشنامه اخیر ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی زندانیان به مناسبت اعیاد رجبیه و نوروز به ۵۱ درصد از زندانیان دارای تامین مناسب هرمزگان تا ۱۵ فروردین ماه مرخصی اعطا شد.
این اقدام در استان هرمزگان به دستور رییس کل دادگستری استان هرمزگان به منظور اتخاذ تمهیدات مناسب برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در  ندامتگاه ها گرفته شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده زندان قوه قضاییه گوجه فرنگی نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس