Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آغاز ثبت نام مسکن ملی در شهرهای جدید به بعد از ثبت‌نام در استانها موکول شد، گفت:ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در شهرهای جدید در مرحله دوم 83 هزار نفر است.

حبیب الله طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی شهرهای جدید نیز حضور دارند، گفت: طبق تصمیم جدیدی که اخذ شده است، قرار بر این شد تا در مرحله دوم مسکن ملی ثبت نام در شهرهای جدید بر خلاف مرحله اول که همزمان با استانها انجام شد، این بار بعد از اینکه در استانها ثبت نام به پایان رسید، ثبت نام مسکن ملی در شهرهای جدید آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شهرهایی که ثبت نام خواهند شد

وی با بیان اینکه در این مرحله ظرفیت در نظر گرفته شده برای شهرهای جدید 83 هزار نفر است ادامه داد: در این مرحله قرار است، ثبت نام در شهرهای جدید پرند،هشتگرد،فولاد شهر،بهارستان،مجلسی،گلبهار،بینالود،صدرا، سهند، عالی شهر، سیراف، مهاجران، امیرکبیر، تیس و ایوانکی صورت بگیرد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این سئوال که آیا در این مرحله در شهر جدید پردیس ثبت نام نخواهد شد تاکید کرد:در شهر جدید پردیس متاسفانه ظرفیت زمین وجود ندارد، بنابراین در این مرحله ثبت نام در شهر جدید پردیس نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که اکثر متقاضیان ثبت نام مسکن ملی نسبت به قرعه کشی برای انتخاب نهایی متقاضیان گله‌مند هستند، تصریح کرد: به هر حال این تصمیمی است که معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گرفته است، اما به هر حال برخی از متقاضیان مسکن ملی در مرحله نخست نیز گله مند بودند که به دلیل اینکه مشکل اینترنت داشتند و یا به هر دلیلی دیرتر ثبت نام کردند از ثبت نام جا ماندند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از امروز با اضافه شدن 17 استان دیگر به پنج استانی که ابتدای هفته جاری آغاز شد، تعداد خود را به 22 استان رساند هر چند در این مرحله شروط جدید مثل قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی را به شدت نگران و ناامید کرده است. 

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی مسکن شهرهای جدید ثبت نام مسکن ملی شهرهای جدید مرحله دوم مسکن ملی جدید پردیس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای، نمایش «دروغ پارلمانی» به تهیه‌کنندگی بهمن هاشمی و طراحی و کارگردانی سهیل حاتمی، از شامگاه سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد. این نمایش تا پنجم خرداد هر شب راس ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

محسن رضوی‌نیا، مهسا احمدپور، رضا امانلو، پردیس کریمی، پویان پوینده، فاطمه عباسی، ناهید عبدالمحمدی، مسعود روشن و سالار آذریان بازیگران نمایش به «دروغ پارلمانی» هستند.

«دروغ پارلمانی» برداشتی از نمایشنامه «به دنبال دروغگو» اثر دیمیتریس پساتاس، نمایشنامه‌نویس و طنزپرداز ترک‌تبار است که در یونان زندگی و فعالیت می‌کرده است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «با دروغ همه چیز به دست میاد، ولی نمیشه نگهشون داشت.»

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دراماتورژ: تبسم شاهپوری، تولید: پویان پوینده، منشی صحنه: زهرا حیدری، دستیاران کارگردان: ایمان نیکخو و بیتا جباری و ستاره شهنی، طراح صحنه: مرتضی عبدالحسینی، ساخت دکور: مرتضی عبدالحسینی و علی عباسیان و محسن بهرامی، گریم: بهاره مینایی، لباس: ملیکا نخعی، طراح نور: سهیل حاتمی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، طراح پوستر: پوریا مقدم، ساخت تیزر: عرفان محمدی، عکاس: مجید هزاوه و امیر علی سیدجلالی اشاره کرد.

علاقمندان جهت تهیه بلیت و تماشای این نمایش می‌توانند تا پنجم خرداد به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه کنند.

کد خبر 6087699 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم