Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:49:00 GMT

«کرونا» با هیچ کس شوخی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۶۲۲۱

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد شرایط نامناسبی داشته و هنوز مردم باورشان نشده که کروناویروس با هیچ کس شوخی ندارد.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، از مردم اسدآباد درخواست کرد که در خانه بمانند و به پویش «من در خانه می مانم» بپیوندند و با در خانه ماندن قطع کننده زنجیره سرایت کروناویروس باشند چرا که در صورت جدی نگرفتن توصیه ها روند آهنگ رشد و سرعت شیوع این بیماری شدت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه خریدهای خانوارها صرفاً توسط یکی از اعضای خانواده انجام گیرد و از ازدحام و پرتراکمی تردد غیرضروری سطح شهر جلوگیری شود، افزود: برای کروناستیزی و ریشه کنی این مهمان ناخوانده به مشارکت همه مردم نیاز بوده و به طور قطع با بسیج همگانی کرونا را شکست خواهیم داد.

درویشی با بیان اینکه ضدعفونی ادارات و دستگاه های دولتی با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر در بیمارستان حضرت قائم(عج) یک بخش مستقل و کامل با تجهیزات برای افراد مبتلا و درگیر به کروناویروس به تعداد ۳۲ تخت و قابل ارتقاء به ۶۴ تخت درنظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به مستقر شدن غربالگری و تست تب در سه ورودی شهرستان از سمت سنقر، قروه و جاده کرمانشاه گفت: مردم به خاطر سلامت خود و دیگر شهروندان جمعه آخر سال را لغو کرده و به بهشت زهرا نرفته و در خانه بمانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی