Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه پاکستان در واکنش به وضع وخیم مسلمانان هندی اعلام کرد: مجامع مسئول بین‌المللی وظیفه خود را در قبال مسلمانان انجام دهند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد: نهادهای مسئول بین المللی وظیفه خود را قبال مسلمانان هندی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حقوق مسلمانان و اقلیت های مذهبی در هند به صورت اشکار نقض می شود ولی نهادهای مسئول سکوت کرده اند.

قریشی اظهار داشت: روشی که دولت دهلی نو در قبال مسلمانان پیش گرفته و پلیس این کشور در مقابل کشتار مسلمانان سکوت می کند نشان می دهد که سیاست های این کشور به سمت و سویی خطرناک پیش می رود که در آن آشکارا مسلمانان مورد حمله قرار گرفته اند.

وزیر خارجه پاکستان اضافه کرد: اقلیت های مذهبی از قبیل مسیحیان نیز در هند مورد حمله قرار می گیرند و هیچ کس از حقوق آنها دفاع نمی کند.

معاون حزب تحریک انصاف گفت: از مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تشکر می کنم که علیه ظلم هند صدای خود را به گوش جهان رساندند.

وی افزود: مردم بنگلادش نیز ضمن تظاهرات علیه حکومت دهلی نو خواستار لغو سفر «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به کشورشان شدند.

قریشی گفت: ما تمام حقایق میدانی در خصوص کشمیر را نیز به سازمان همکاری اسلامی اعلام کرده ایم و امیدواریم این سازمان از حقوق مسلمانان کشمیری دفاع کند.

وی تاکید کرد: تمام مسلمانان جهان با مسلمانان هند اظهار همبستگی می کنند و از آنها در قبال جنایت های دولتی حمایت خواهند کرد.

گفتنی است همزمان با سفر ترامپ نظامیان هندی و هندوهای افراط گرا با حمله به مسلمانان حداقل 50 نفر را کشته و 400 نفر را نیز به شدت زخمی کردند.

دولت هند به صورت رسمی نابودن شدن 750 خانه و مغازه متعلق به مسلمانان را در این حملات تائید کرد.

وزارت کشور هند در گزارش خود اعلام کرد: پلیس به دلیل کم توجهی و عدم رسیدگی فوری یکی از مقصران اصلی این ماجرای تلخ است.

مستندهای جدید روایت فتح با موضوع "مسلمانان هند" و "کرونا" آماده شدنامه جمعی از تشکل‌های دانشجویی به سازمان ملل درباره کشتار مسلمانان در هندپیام کودک هندی به مودی پس از عدم‌قبول جایزه: «وقتی سخن من را نمی‌شنوی جایزه تو را هم نمی‌خواهم»

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار پاکستان دونالد ترامپ اخبار پاکستان وزیر خارجه پاکستان قبال مسلمانان مسلمانان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند

 آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با اعضای ستاد هفته عقیدتی سیاسی بیان کرد: مسئول تعمیم و تقویت هدایت، بصیرت و معنویت و مفاهیم در میان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارکنان عقیدتی سیاسی هستند و این موضوعات کارکرد بسیار مهم و زیربنایی و ارزشمند است.

وی ادامه داد: و اینکه چگونه باید در صدد تعمیق آنها باشیم مهم است که یکی از این راه‌ها این است که جواب خود را از قرآن و اهل‌بیت پیدا کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استات تصریح کرد: گاهی باید از سخنان اهل‌بیت و گاهی از رفتار و سیره آنها درس بگیریم همان‌طور که خداوند برای پیامبر ابزار یعنی قرآن کریم و راه را نشان داد و کاری کرد که جامعه جاهلیت عرب را به یک جامعه متمدن اسلامی تبدیل شد.

وی افزود: عقل و تفکر وقتی باشد نتیجه‌اش ایمان به غیب است و غیب همان خداوند و پیامبران و قیامت است. ایمان و عقیده به غیب زمانی خودش را نشان می‌دهد که در عمل و اخلاق و زندگی نشان دهد در غیر این صورت یک ادعا است و باور نیست.

آیت‌الله محامی اذعان کرد: اگر انسان بداند و باور کند حساب و کتابی در راه است، کار حرام انجام نخواهد داد و اگر ایمان در فرد باشد در عمل خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: برای تقویت دین باید باور کنیم و این باور ریشه در دل انسان‌ها دارد دلی که باخدا ارتباط برقرار می‌کند، درعمل او مشخص می‌شود چرا که دل هم مرکز تعقل، فهم و هم مرکز عشق و محبت  است

 نماینده ولی‌فقیه در استان تشریح کرد: چه کاری انجام دهیم تا باور، معنویت، بصیرت، دین و عقیده را تقویت کنیم؟ راهکار آن ریشه در دل دارد و باید با دل کارکرد امام سجاد در دعای وداع با ماه مبارک رمضان می‌فرماید: «ماه رمضان ویژگی‌های بسیار زیادی دارد یکی از آن این است که دل رقیق و نازک شده و آماده پذیرش عفو شد و باخدا ارتباط برقرار کرده است و نتیجه خود را در عمل نشان می‌دهد که دلی که باخدا ارتباط برقرار می‌کند از شیطان دور می‌شود و در نتیجه گناه کم می‌شود».

وی افزود: اگر هنر داشته باشیم و با دل کار کنیم کاری اثربخش انجام داده‌ایم وگرنه کار ماندگار نمی‌شود؛ و مرکز همت و احترام دل باشد؛ دل در معارف اسلامی مرکز تعقل و فهم و هم مرکز عشق و محبت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند