Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:08:31 GMT

صادرات آب ژاول ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۶۳۷۳

صادرات آب ژاول ممنوع شد

به گزارش گمرک ایران، «مهرداد جمال ارونقی» گفت: ماسک‌ها و اقلام بهداشتی موجود در گمرکات در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

معاون گمرک ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر اقلام ماسک و ضد عفونی کننده و دستکش در گمرکات وجود دارند، گفت: همه این اقلام صادراتی بودند که باید برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ارائه آماری از میزان ماسک و مواد ضد عفونی و دستکش در گمرکات کشور اشاره کرد و گفت: همه ماسک‌ها و اقلام بهداشتی در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا گمرک جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گمرک جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا گمرک جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • قلیان با گاز خنده!
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان