Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری 27 محتکر و کشف 600 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی، طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی با تاکید بر اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی اظهار داشت: در حال حاضر که ویروس کرونا، امنیت هموطنان را به خطر انداخته است، تمامی دستگاه ها از جمله پلیس امنیت اقتصادی با اجرای این طرح در حال خدمت رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته در بازرسی از انبارها و مراکز توزیع کالاهای بهداشتی در سراسر کشور، 27 مرکز متخلف شناسایی و با هماهنگی مقامات قضائی پلمب شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: کارآگاهان در این بازرسی ها، 746 هزار و 789 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 600 هزار و 785 لیتر مایع ضدعفونی کننده، 91 هزار و 170 عدد انواع دستکش، 54 هزار و 834 عدد انواع ماسک کشف و در این رابطه 27 متهم را دستگیر کردند که تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی عنوان کرد: تلاش می کنیم با هماهنگی های برون سازمانی و کمک دستگاه های ذیربط فرآیند تولید و توزیع را مدیریت کنیم زیرا شایسته نیست، مردم اقلام ضروری و مورد نیاز بهداشتی خود را با مبالغ گزاف و به سختی تهیه کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات اخیر (24 ساعت گذشته) در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بوده به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، پرهیز کرده و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می کنند و ما نیز از شهروندان می خواهیم هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس ناجا احتکار پلیس امنیت اقتصادی ناجا پلیس امنیت اقتصادی ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کریمی گفت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می‌شود.

وی افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری‌های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالاها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشورهای همسایه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیر قانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشورهای همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفا مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6094318

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور