Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:41:50 GMT

مقابله باریزگرد‌های نمکی در شهرستان بناب

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۶۶۶۱

مقابله باریزگرد‌های نمکی در شهرستان بناب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، صبح امروز طرح مقابله باریزگرد‌های نمکی  همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شهرستان بناب اجرا شد.

مهردادی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در  بازدید از طرح بیابان زدایی  و کاشت بوته های قره داغ  در بناب گفت: این طرح در قالب بیابان زدایی از کانون ریزگرد‌های نمکی در حاشیه دریاچه ارومیه در شهرستان‌های بناب، عجب شیر و آذرشهر از سال ۹۳ آغاز و روش‌های مختلفی در این مناطق به مرحله اجرا در آمده است و همچنان در این شهرستان‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهردادی افزود: سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور برای تثبیت و افزایش پوشش گیاهی در اراضی حاشیه دریاچه‌های در حال خشک ماموریت ویژه‌ای دارد که با اهتمام و نهایت تلاش این مشکل را از بین خواهیم برد.

گفتنی است این پروژه  از ابتدای سال جاری با عنوان طرح جامع مقابله با بیابان زدایی در حاشیه دریاچه ارومیه  و در حدود ۴۰۰ هکتار از اراضی منطقه قره قشلاق بناب با کاشت ۶۰ هزار بوته قره داغ، تحت نظارت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، وارد عملیات اجرائی شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی روز درختکاری سازمان جنگلها و مراتع طرح بیابان زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند، گفت: معلمان سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سیدعباس جوهری ظهر امروز در آئین بزرگداشت مقام معلم با تأکید بر جایگاه رفیع معلمان در دین مبین اسلام، اظهار داشت: معلمان معماران آینده کشور هستند و آگاهی و اخلاق جامعه به‌واسطه تلاش‌های مجاهدانه معلمان شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه معلم هویت‌ساز نسل آینده است، افزود: هویت انسانی، اجتماعی، دینی و خانوادگی از مهمترین تلاش‌های معلمان در جامعه به شمار می‌رود.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به ساخت شاکله جامعه توسط فرهنگیان، گفت: دشمنان با تمام ظرفیت به دنبال ترویج بی‌هویتی در بین جوانان و نوجوانان هستند، لذا نقش معلمان در هویت‌سازی جامعه بسیار محوری و اساسی است، زیرا که نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

جوهری تصریح کرد: معلمان سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت و افسران پیشتاز در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند.

معلمان نقش مؤثری در امیدآفرینی دارند

در ادامه علیرضا فاتحی‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگیان و دانش آموزان کشور گفت: تجلیل و تکریم معلم، تکریم از مقام علم و دانش است.

وی با بیان اینکه معلمان با امانت‌داری، فرزندان جامعه اسلامی را برای تحقق جامعه‌ای پویا سوق می‌دهند، افزود: سلامت معنوی و علمی جامعه با کوشش معلمان ارتقاء پیدا می‌کند لذا باید قدردان معلمان دلسوز کشور بود.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به آموزش دانش آموزان طبق آموزه‌های دین مبین اسلام توسط معلمان زحمت‌کش، تصریح کرد: معلمان وظیفه خطیری در انسان‌سازی جامعه دارند و روح انسان‌هایی که با علم و دانش اثرات مثبتی در جهان از خود جای می‌گذارند.

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان 80 ساله+‌فیلم

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه معلمان می‌توانند استقلال کشور را حفظ کنند، گفت: به‌رغم‌ توطئه‌های مختلف توسط دشمنان انقلاب اسلامی کشور استقلال و سربلندی خود را حفظ کرده است.

فرماندار شهرستان شهریار در پایان با تأکید بر امیدآفرینی معلمان در بین دانش آموزان و خانواده‌ها خاطرنشان کرد: با رشد علمی دانش آموزان شاهد پیشرفت و توسعه کشور و منطقه خواهیم بود.

گفتنی است آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان شهریار با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی استاندار، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، امامان جمعه شهرستان شهریار، حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهرستان شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان، فرهنگیان و معلمان نمونه شهرستان شهریار برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس