Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پولی که به استوکس داده ایم، در فوتبال پایه هزینه می‌کردیم بازیکنانی می‌ساختیم که یک پایشان به صد استوکس می‌ارزد.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تعطیلی لیگ و برگزاری تمرینات و همچنین بازی‌های دوستانه اظهار داشت: باید به تیم‌ها حق داد، سرمایه‌گذاری کردند و بازیکن خریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌ها در کنار خودشان پزشک مستقر دارند، باید خیلی مراقب باشند که اتفاقی رخ ندهد. این بیماری می‌تواند گریبان ورزشکاران خودمان را بگیرد. 

مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال افزود: برگزاری بازی‌های در فوتبال پایه در فدراسیون به ما گزارش شده است. تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم برگزار نشود اما ورزشگاه‌ها اجازه فعالیت می‌دهند. همه ورزشگاه‌ها تحت امر وزارت ورزش نیست. خیلی از ارگان‌ها و اشخاص خصوصی ورزشگاه دارند. برای ما گزارش آمده مدرسه فوتبال تمریناتش را برگزار می‌کند و ما به آنها نامه زده‌ایم. گفتند مجموعه‌ای که ما با آنها قرارداد داریم، کرونا را نمی‌فهمند! باید پول را بدهیم. برگزار نشدن کلاس‌ها به ضرر ما است. 

نکیسا درباره برگزاری مسابقات لیگ بدون تماشاگر عنوان کرد: دنیا درگیر این ماجرا است. دنیای فوتبال از این موضوع ضرر زیادی می‌ کند. ما نمی‌توانیم بگوییم تافته جدابافته هستیم. وقتی تمام مدارس، دانشگاه‌ها و... تحت‌الشعاع قرار گرفته‌اند، ورزشکاران از این امر مستثنی نیستند. ورزشکاران بعد از فعالیت بدنی، 20، 30 درصد ایمنی بدنشان کاهش می‌یابد تا دوباره ریکاوری شوند. باید فراکسیون ورزش مجلس دستور دهد که با برگزارکنندگان مسابقات برخورد شود. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های محمدحسن انصاری‌فرد در مورد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس عنوان داشت: این صحبت‌ها کمی احساسی است. الان همه کشور می‌خواهند این ویروس از بین برود. بهتر است به جای این حرفها آرامش بدهیم به کسانی که این روزها سخت زحمت می‌کشند. وقتی به چهره پزشک و پرستار که جهادی تلاش می‌کنند بهتر است این حرفها مطرح نشود. 

نکیسا در خصوص بدهی‌های خارجی پرسپولیس و صحبت‌های نصیرزاده درباره برانکو گفت: به آقای نصیرزاده می‌گویم همین دروغگوها نصف بودجه بیت‌المال ورزش ما را برده‌اند، یا شما قراردادهای اشتباه بسته‌اید یا آنها دروغگو هستند. اگر شما می‌دانید آنها دروغگو هستند و با آنها قرارداد می‌بندید، می‌شود بودیمیر، شفر، ویلموتس.

وی در خصوص قرارداد استوکس با باشگاه پرسپولیس گفت: استوکس امتحانش را در باشگاه تراکتور پس داده است، برای چه باید این بازیکن را بیاوریم و هزینه‌ای را روی دست باشگاه بگذاریم؟ ما مگر خودمان آکادمی نداریم تا بازیکن پرورش دهیم؟ پولی که به استوکس دادیم را می‌توانستیم در آکادمی هزینه کنیم و بازیکنی پرورش دهیم که یک پایش به صدتا استوکس می‌ارزد. 

وی ادامه داد: سازمان بازرسی کشور باید در این قراردادها ورود کند. نمی‌دانم سازمان بازرسی کجا است؟ چه کار می‌کند و چرا ورود نمی‌کند؟ اگر این کارها را کرده‌اند چرا گزارش نمی‌دهند؟ بگذارید مردم متوجه شوند که شما ورود کرده‌اید. چرا در یک ماجرا که اختلاس پیش می‌آید، تمام قاضی‌های برجسته حضور پیدا می‌کنند و آن فرد  خاطی معرفی می‌شود و در تمام اخبارها آن را نشان می‌دهند، باید در فوتبال هم این اتفاق رخ دهد و قراردادها بررسی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال ورزش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به این سوال که «وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند»، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمد کریمی پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: بازی درگیری‌های زیادی داشت و ما تلاش می‌کردیم بیشتر فضاها را پوشش دهیم. در یکی دو صحنه در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم. در نیمه دوم نیز چند موقعیت بسیار خوب داشتیم و در پایان بازی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد توانستیم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم. هادی محمدی یک موقعیت بسیار خوب داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد. در کل تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بیشتری از دو تیم می‌رفت، خاطرنشان کرد: قبول دارم انتظارات نسبت به کیفیت بازی خیلی بیشتر است و به نظرم انتظارات هواداران برآورده نشد زیرا شرایط دو تیم سخت بود و دو تیم نمی‌خواستند بازی را ببازند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارید به کورس بالای جدول برسید؟ گفت: روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدواریم. جام حذفی هم جام شگفتی‌ها است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل یک جام برای تیم خوب سپاهان و هواداران مان کسب کنیم.

او در واکنش به این سوال که وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند؟ عنوان کرد دوستان منتظر هستند تا ما حرفی بزنیم و ما را محروم کنند و البته دوست ندارم خیلی در این قضایا دخالت کنم. خودتان می‌دانید از ابتدای فصل چه مشکلاتی برای ما وجوب وجود آوردند از ما امتیاز کم کسر کردند و بازیکن از تیم ما محروم کردند و خیلی شرایط را برای ما سخت کردند اما توانستیم ادامه دهیم، در حالی که هر تیمی به جای ما بود نمی‌توانست به کار خود ادامه دهد و مشکلات خیلی بیشتری سر راه آن قرار می‌گرفت.

کریمی در واکنش به این سوال که درویش مدیرعامل پرسپولیس معتقد است بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند، خاطرنشان کرد: ما وقتی تلف نکردیم و و در صحنه‌ای که برخورد صورت گرفت و بازیکن تیم ما درد داشت، داور بازی را متوقف کرد و وقت کشی صورت نگرفت.

او درباره داوری نیز بیان کرد: متاسفانه از داوری راضی نبودیم داور همه سوت های ۵۰ ـ ۵۰ را به سود پرسپولیس می‌گرفت و در صحنه‌های مشابه که به سود پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد، نسبت به تیم ما عادی رفتار می‌کرد و هرچه به او می‌گفتیم، نه می‌گفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات