Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:47:04 GMT

مردم به هیچ وجه به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند!

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۶۹۸۰

مردم به هیچ وجه به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسن ارداقیان دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا استان قزوین در گفت گوی اختصاصی با خبرآنلاین تاکید کرد: متاسفانه شاهدیم مردم با کوچکترین عطسه و سرفه‌ای به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند و با توجه به وجود آلودگی و ویژگی‌های ویروس کرونا احتمال ابتلای خود را افزایش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین راه در موارد مشکوک، تماس با سامانه تلفنی115 و گرفتن مشاوره لازم از کارشناسان مربوطه است.
ارداقیان افزود: در سامانه115 کارشناسان خبره به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهند و اگر تشخیص داده شود آنها را به نزدیکترین درمانگاه ها و مراکز سلامت راهنمایی می کنند.
ارداقیان در ادامه به مشاوره تلفنی کارشناسان115 در رابطه با تهیه مواد ضدعفونی کننده هم پرداخت و گفت: کارشناسان این سامانه نحوه تولید مواد ضدعفونی کننده و شیوه‌های گندزدایی و پاک کردن آلودگی‌های ویروسی را به خانواده‌ها مشاوره می‌دهند.
ارداقیان مجدداً تاکید کرد که شهروندان به هیچ عنوان قبل از تماس با سامانه115 به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند و خود را در معرض آلودگی قرار ندهند.

۴۶

کد خبر 1362511

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان

جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در آخرین روز از برگزاری رویداد ملی حمل‌و گنقل دانش‌بنیان بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از این رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان که از ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز شده بود، فردا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

همزمان با آخرین روز از برگزاری این رویداد مهم مردم، مدیران و کارشناسان می‌توانند به همراه با خانواده از این رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان بازدید نمایند.

به دنبال این موضوع شهروندان، مدیران و مسئولان می‌توانند با تجهیزات حمل و نقل هوشمند، وسایل نقلیه برقی و ایستگاه‌های شارژ آشنا شوند، همچنین می‌توانند سوار شدن بر وسایل حمل و نقل پاک، اسکوتر برقی، دوچرخه برقی، موتورسیکلت برقی، تاکسی برقی و اتوبوس برقی را تجربه کنند..

ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ الی ۱۲ و مکان: آن دانشگاه صنعتی اصفهان، سالن شماره ۲ تربیت بدنی است.

کد خبر 750223

دیگر خبرها

  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • پاک‌ترین و آلوده‌ترین کشورهای جهان
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز