Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-02@02:06:35 GMT

بهینه‌ سازی کارکرد نرم‌ افزار مسنجر فیس‌ بوک

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۷۵۶۲

بهینه‌ سازی کارکرد نرم‌ افزار مسنجر فیس‌ بوک

ایتنا- طراحی جدید نرم‌افزار پیام‌رسان فیس‌بوک اثبات‌کننده دو نکته مهم است. اول اینکه این کمپانی در این طراحی به‌شدت روی فرمت استوری های خود کار کرده و دوم اینکه روبات‌های چت واقعاً بدترین قابلیت این پیام‌رسان بودند. طراحی جدید نرم‌افزار پیام‌رسان فیس‌بوک اثبات‌ کننده دو نکته مهم است. اول اینکه این کمپانی در این طراحی به‌شدت روی فرمت استوری‌های خود کار کرده، و دوم اینکه روبات‌های چت واقعاً بدترین قابلیت این پیام‌رسان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، فیس‌بوک در این به‌روزرسانی، سربرگ دیسکاور را به‌عنوان جایگاهی برای ابزار تجاری و بازی‌های مختلف حذف کرده و سعی داشته است که این برنامه را با انجام این کار و افزودن به‌روزرسانی‌های دیگر به نحوی ساده‌سازی کند که استفاده آن برای مخاطب راحت‌تر باشد.
 
کمپانی فیس‌بوک برای اولین بار در ماه اوت از برنامه‌هایش برای تغییر ظاهر پیام‌رسان خود خبر داد و هم‌اکنون تک کرانچ گزارش کرده است که این کمپانی عرضه این به‌روزرسانی را از ابتدای هفته جاری آغاز کرده است، پس احتمالا ممکن است تا اکنون متوجه تغییرات این پیام‌رسان شده باشید.
     
فیس‌بوک در نسخه قبلی نرم‌افزار پیام‌رسان، قابلیت‌های گمراه‌ کننده زیادی نظیر بازی‌ها، خرید کردن و روبات‌های چت را در سربرگ‌های مختلف این نرم‌افزار گنجانده بود.
با این‌ حال، این کمپانی هم‌اکنون تمامی این سربرگ‌ها را تنها به دو سربرگ چت‌ها و افراد تقلیل داده است.
 
با توجه به موفقیتی که فیس‌بوک با استوری‌های اینستاگرام کسب کرد جای تعجب نبود که این قابلیت برای دیگر نرم‌افزارهای این کمپانی نیز عرضه شود.
البته از آنجایی‌ که در استوری‌ها به پخش تبلیغ نیز پرداخته می‌شود‌، پس استفاده بیشتر کاربران از این قابلیت به معنای کسب درآمد بیشتر برای فیس‌بوک خواهد بود.
 
البته تمامی محتواهای موجود در تب دیسکاور برای همیشه از بین نرفته‌اند و هم‌اکنون شما می‌توانید از طریق نوار جست‌وجوی این پیام‌رسان به آنها دسترسی داشته باشید.
با این‌ حال از آنجایی‌ که کاربران اکنون باید به‌طور خودخواسته به جست‌وجوی آنها بپردازند پس ممکن است کسب‌ و کارها از ارائه هر گونه ایده در مورد گسترش این پلتفرم محروم شوند.
 
سخنگوی فیس‌بوک در این رابطه به تک کرانچ اعلان کرد که فیس‌بوک به تعهدات خود برای ارتقای کسب‌ و کارها روی این پلتفرم پایبند است و این کسب‌ و کارها هنوز بخش مهمی را در پیام‌رسان فیس‌بوک ایفا می‌کنند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک پیام رسان پیام رسان استوری ها نرم افزار فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • قیمت شاهین از ۸۰۰ میلیون تومان گذشت
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی