Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حرازی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان یزد از داوطلبان برای حمایت از تیم‌های درمانی و کمک به کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دعوت به همکاری می‌کند.

وی بیان کرد: از همه افراد با تخصص‌های مختلف که تمایل دارند با حضور خود، نقشی مؤثر در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشند، دعوت می‌شود مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، سن، محل سکونت و رشته تحصیلی را به شماره ۳۰۰۰۲۱۴۷ پیامک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرازی زاده یادآور شد: پس از دریافت این اطلاعات، هماهنگی‌های لازم پس از دریافت و بررسی با داوطلبان انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: با توجه به رشد فزاینده ویروس کرونا و نیاز به حمایت از تیم‌های درمانی، حضور نیروهای داوطلب می‌تواند روند کار را تسریع کرده و باری از دوش تیم‌های درمانی بردارد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این، در بخش‌های مختلف از جمله انجام عملیات ضدعفونی نیاز به حضور افراد داوطلب است که امیدواریم با ساماندهی داوطلبان بتوانیم گامی در مسیر مقابله با کرونا برداریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پیامک جمعیت هلال احمر استان ویروس هلال احمر یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا زنده پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از پنج روز تلاش نیروهای هلال‌احمر، مردمی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌های شهرستان‌های همجوار و غرب استان، کودک کلاله‌ای توسط پاراموتور و سگ‌های زنده‌یاب زنده پیدا شد.«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده  بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت که غروب پنج شنبه توسط کایت سوار هلال احمر در زمین های اطراف یلی بدراق پیدا شد .

دیگر خبرها

  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • یسنا زنده پیدا شد
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان