Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:41:11 GMT

نصر اصفهانی: بنا بر توصیه پزشکان قرنطینه خانگی هستم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۷۸۳۸

نصر اصفهانی: بنا بر توصیه پزشکان قرنطینه خانگی هستم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به توصیه پزشکان با توجه به داشتن علائم بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعتی پیش خبری مبنی بر انجام تست کرونای علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در فضای مجازی منتشر شد.

وی در گفت‌وگویی با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از همه کسانی که نسبت به وضعیت سلامتی‌اش ابراز نگرانی کرده بودند، اظهار کرد: تست کرونا ندادم اما با توجه به توصیه پزشکان در قرنطینه خانگی به سر می‌برم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: ضروری است که همه افراد دارای علائم احتمالی باید نسبت به توصیه پزشکان در خصوص ماندن در خانه تا ۱۴ روز توجه داشته باشند.

وی در خصوص برگزاری یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردا در تالار شورا گفت: جلسه علنی برگزار خواهد شد اما در خصوص حضور مجازی بنده در این جلسه هنوز تصمیم گیری نشده است.

کد خبر 414137

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ابتلا به کرونا قرنطینه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر توصیه پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم