Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمدی با اشاره به شکل گیری قرارگاه مبارزه با کرونا در بسیج دانشجویی همدان از تولید ۱۲ هزار ماسک برای استفاده در اماکن عمومی به همت بسیج دانشجویی این استان خبر داد.

کمیل سرمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مبارزه با ویروس کرونا گفت: تولید محتوا ، اپلیکیشن ، طراحی پوستر ، کلیپ، پادکست تشکیل تیم های عملیات میدانی در مبارزه با کرونا از جمله اقدامات بسیج دانشجویی در استان همدان است که بر همین اساس حمایت سپاه استان و وزارت بهداشت جذب شد و گواهی سفیران سلامت برای بسیج دانشجویی همدان از سوی وزارت بهداشت اعلام شد و بخشی از سامانه ۳۱۴۳ از سوی این وزارتخانه برای پاسخگویی به مردم به بسیج دانشجویی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان اظهار کرد: در مورد تولید ماسک باید به اطلاع مردم برسانیم که دو نوع ماسک وجود دارد، ماسک های بهداشتی که وزارت بهداشت مجوز تولید آنها را صادر می کند و دست در آن دخالت ندارد و کاملا مکانیزه تولید می شود ماسک های دیگر که توسط وزارت دفاع تولید می شوند و ماسک های غیر بیمارستانی محسوب می‌شوند.

 

وی ادامه داد: قطعا ما توانایی تولید ماسک بیمارستانی را نداریم بر همین اساس تولید ۱۲ هزار ماسک غیر بیمارستانی آغاز شده است این ماسک ها می توانند جو روانی و استرس جامعه را کاهش می‌دهد.

 

سرمدی تصریح کرد: استان همدان در روز به ۷۰۰ هزار از این نوع ماسک های غیر بیمارستانی احتیاج دارد که در حال حاضر ۱۲ هزار تولید می شود، این ماسک ها توسط خود مردم با مدیریت بسیج دانشجویی تولید می شود و سپس برای استرلیزه به تهران ارسال می شود و به همدان باز می گردد.

 

وی گفت:  از این نوع ماسک ها نمی توان در مراکز بیمارستانی و بیماران کرونا استفاده کرد اما مردم عادی می توانند در اماکن عمومی از این نوع ماسک ها برای جلوگیری از عطسه استفاده کنند و انتقال بیماری استفاده کنند.

 

سرمدی اظهار کرد: استانهایی که نیازمند تولید ماسک بودند با اتصال به شبکه تولید و هم افزایی پاسخگوی نیاز خود در سطح استان باشند.

 

دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی همدان خاطر نشان کرد: تلاش کردیم تا در این استان قرارگاه یکپارچه دانشجویی در سطح استان تشکیل شود تا هر موضوعی در ارتباط با کرونا در این مرکز پاسخ داده شود./
 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک ماسک بسیج مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی نوع ماسک ماسک ها ۱۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان