Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@06:41:25 GMT

تصادف بامدادی میکسر با کامیون باری در بلوار ارتش

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۸۱۷۰

تصادف بامدادی میکسر با کامیون باری در بلوار ارتش

خبرگزاری مهر: ساعت ۰۱:۴۳ دقیقه بامداد دوشنبه به دنبال اعلام حادثه تصادف یک دستگاه میکسر با قسمت عقب یک دستگاه کامیون باری به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۶ را به مسیر غرب به شرق بلوار ارتش، نرسیده به مینی سیتی رهسپار کرد.

عیسی ارضی شلمانی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه میکسر در مسیر غرب به شرق بلوار ارتش در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه کامیون باری برخورد می‌کند و در پی این حادثه، راننده خودرو میکسر، مرد ۶۰ ساله به نام عباس-ک بر اثر شدت ضربه داخل اتاقک خودرو محبوس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانان پس از قطع باطری خودرو با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، فرد محبوس شده را از داخل اتاقک خودروی میکسر خارج کردند و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف بامدادی میکسر کامیون باری یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی