Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عزم ملی برای مقابله با ویروس کرونا در مناطق مختلف کشورمان شکل گرفته است. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

سردار سرتیپ دوم الله‌وردی داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: عزم ملی برای مقابله با ویروس کرونا در جای جای کشورمان شکل گرفته که مجموعه سپاه نیز با همه ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار آحاد مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مردمی و برخاسته از متن جامعه ایمانی و انقلابی ایران، همواره در کنار مردم قرار دارد تصریح کرد: این موضوع و همدلی مجموعه سپاه با آحاد جامعه در سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه در هنگام مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و دیگر موارپ همواره در کنار اقشار مختلف مردم بوده‌ایم اضافه کرد: بنابراین در برهه کنونی که سلامتی و امنیت روانی اقشار مختلف مردم در معرض خطر قرار دارد به طور قطع در کنار آحاد جامعه خواهیم بود.

سردار داداش‌زاده یادآور شد: در این شرایط خطیر که مردم ایران و بیش از 50 کشور دیگر جهان در معرض ویروس کرونا واقع قرار گرفته‌اند و عزمی جهانی و بین‌المللی برای مقابله با این بیماری شکل گرفته است، پاسداران انقلاب اسلامی به مدد تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه مقاومت اسلامی در رویارویی با تهدیدات مختلف، در کنار مردم است و هر چه در توان داریم در طبق اخلاص می‌گذاریم.

وی بیان کرد: از همان روزهای اولیه شیوع کرونا در کشور ظرفیت‌ها و توانمندی های سازمانی و منابع متخصص انسانی‌ را در حوزه بهداشت و درمان به عرصه آورده‌ایم تا برای کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی این عرصه اقدام شود.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی، به تشکیل «قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا» در سپاه شهدای آذربایجان غربی اشاره کرد و بیان داشت: با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، بسیج اصناف، بسیج سازندگی و سایر اقشار، متناسب با الزامات به صحنه آمده‌ایم.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در استان قم گفت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده بشود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم بیان داشت: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

او افزود: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

سردار موحد با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان ها برگزار می شود، تمامی دستگاه های ذیربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح ها خواهند بود.

وی اذعان کرد: مهم است که دانش آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم