Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگیری شهردار، معاونین، و رئیس سابق و تعدادی از اعضای شورای شهر طی ماه های اخیر باعث شده شهر زنجان دچار مشکلات فراوان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به استعفای دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به نام‌های حمیدرضا حمیدی و اسماعیل دویران، گفت: بلافاصله بعد از استعفای این دو نفر، شورای اسلامی شهر زنجان طی جلسه‌ای استعفای این دو عضو را پذیرفت و این موضوع طی نامه‌ای به فرمانداری شهرستان زنجان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه می‌توانستیم این انتخابات را با حضور ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز برگزار کنیم اما ترجیح دادیم که این انتخاب با حضور حداکثری اعضای شورا شهر انجام شود.

انتخاب اعضای شورای شهر در مورد شهردار جدید زنجان به گونه‌ای باشد که اشتباهات گذشته تکرار نشود؛ چرا که جدا از اینکه چه کسانی در گذشته به چه فردی رأی داده‌اند، امروز هر دو انتخاب شورا در خصوص شهرداری زنجان باعث به وجود آمدن علامت سئوال بزرگ برای مردم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار نفر به نام‌های همتیان، رفیعی، عباسی و یگانه برای تصدی سمت شهرداری زنجان کاندیدا هستند، بیان کرد: معتقدیم همه ۹ عضو شورای اسلامی شهر زنجان نماینده مردم این شهر هستند، به همین خاطر حضور سه عضو جدید برای تکمیل کادر این شورا، آن‌هم در آستانه انتخاب شهردار جدید زنجان یک ضرورت مهم است.

وی متذکر شد: در هر حالت حضور شهردار پاک‌دست می‌تواند مشکلات زیادی را مرتفع کند و معتقدیم افراد می‌توانند به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم درگیر مسائلی شوند که تبعات آن را بعدها خواهند دید و بی‌تردید هر کاری اثرات وضعی خاص خود را داشته و تنها متوجه خود فرد نیست. برخلاف نظر برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان که معتقدند امروز به اضطرار افتاده‌ایم، چنین عقیده‌ای را نداشته و معتقدم فقط به مشکل برخورده‌ایم که این مشکل را نیز شاید بتوان گفت خود با دست خودمان به وجود آورده‌ایم. اگر قرار باشد انتخابی که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان صورت گیرد، تداوم‌بخش وضعیت فعلی باشد، این موضوع می‌تواند سرمایه این اعضا را به باد دهد؛ چرا که ما برای تداوم وضع موجود انتخابات برگزار نمی‌کنیم و اگر قرار باشد این وضعیت را حفظ کنیم، شهر می‌تواند با سرپرستی اداره شود و نیازی به انتخاب شهردار نیست، لذا باید بتوانیم با انتخاب خود، کاری کنیم که در یک و نیم سال آینده به اندازه چهار سال کار در این شهر انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه، مبارزه قاطعانه با فساد را خواسته عموم دانست و با یادآوری اینکه موضوع شفاف‌سازی می‌تواند به تحقق این امر کمک کند، بیان کرد: مردم باید در جریان نحوه توزیع ثروت در کشور قرار گیرند و ما همواره از نظام اسلامی دفاع می‌کنیم؛ چرا که این نظام بنیادهای اعتقادی به شدت قوی داشته و اقداماتی که در طول چهل سال گذشته در خصوص تولید ثروت صورت گرفته، معجزه‌آسا بوده است اما موضوعی که به وجود آمده، این است که در توزیع ثروت حرکت درستی صورت نگرفته که بخش عمده‌ای از این دغدغه‌ها نیز به انتخاب خودمان بازمی‌گردد و بی‌تردید نظام اسلامی بری از این موضوع است که بخواهیم این مشکلات را متوجه نظام کنیم.

راشاد همچنین با بیان اینکه بنده شخصاً موافق حضور خبرنگاران در جلسه انتخاب شهردار جدید زنجان هستم، خاطرنشان کرد: اما با توجه به شرایط کنونی جامعه و اینکه همه مسئولان و آحاد مردم دست به دست هم می‌دهند تا در برابر ویروس کرونا مقابله کنند، نباید هیچ اقدامی که به این همدلی و همت همگانی خدشه وارد می‌کند، انجام داد، لذا تلاش می‌کنیم زمینه‌ای فراهم شود که این جلسه حداقل به صورت ویدئوکنفرانس برای خبرنگاران پخش شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار جدید رئیس شورای اسلامی شهر زنجان توزیع ثروت اعضای شورای اسلامی شهر زنجان اعضای شورای انتخاب شهردار شهردار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟