Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:31:48 GMT

به تعداد شعب افق کوروش نهال کاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۸۳۲۴

به تعداد شعب افق کوروش نهال کاشته شد

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در روز درختکاری با شعار «هر شعبه یک درخت» و «۲۰۰۰ افق روشن» به کاشت ۲ هزار اصله نهال اقدام کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای افق کوروش، این شرکت هم‌زمان با روز درختکاری و در اولین روز از هفته منابع طبیعی باهدف ایفای مسئولیت اجتماعی به کاشت ۲ هزار اصله نهال در مراتع شمال شرق تهران در حوزه آبخیز سد لتیان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به‌عنوان فروشگاه دوستدار طبیعت در سال ۹۵، ۹۶ و ۹۷ به ترتیب  ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰ اصله نهال کاشت و امسال نیز باهدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی با کاشت ۲ هزار اصله نهال به تعداد شعب فروشگاهی شرکت در راستای حفظ سرسبزی میهن عزیزمان ایران گام برداشت.

دو هزار اصله نهال اهدایی افق کوروش گونه‌هایی از سرو نقره‌ای، کاج تهران، ارغوان، زیتون‌تلخ و داغداغان را در برمی‌گیرد که از مقاومت بالا و سازگاری لازم با بافت جنگل‌کاری برخوردار است.

شرکت افق کوروش با مشارکت نمایندگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با هدف دستیابی همیشگی به هوای پاکیزه و سالم برای شهروندان، از این نهال‌ها مراقبت و نگهداری خواهد کرد.

این شرکت با اجرای سامانه EPM علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف کاغذ در حفظ منابع طبیعی کوشیده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه افق کوروش روز درختکاری کاشت نهال هزار اصله نهال منابع طبیعی افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • بهترین روش کاشت موی طبیعی در ایران چیست ؟
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی