Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@22:37:22 GMT

شیخ الاسلام از شخصیت‌های مهم محور مقاومت بود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۸۴۱۸

شیخ الاسلام از شخصیت‌های مهم محور مقاومت بود

دفتر نمایندگی جنبش امل لبنان در تهران به مناسبت درگذشت زنده‌یاد حسین شیخ الاسلام پیام تسلیتی صادر کرد.

 به گزارش مشرق، به مناسبت درگذشت زنده‌یاد حسین شیخ الاسلام، سفیر سابق ایران در سوریه، دفتر نمایندگی جنبش اول لبنان در ایران، پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر کرد:

بیشتر بخوانید: عکس/ حسین شیخ‌الاسلام در کنار گروگان‌های آمریکایی "شیخ‌الاسلام" نماد دیپلماسی انقلابی بود اسماعیل هنیه در گذشت «حسین شیخ‌الاسلام» را تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم جناب آقای حسین شیخ الاسلام، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سالیان بسیاری از عمر خود را در راه مبارزه با ستم سپری کرد و در هر مسئولیتی با اخلاص و تواضع و سخت کوشی درصدد خدمت به همه بود.

او از فعالان محور مقاومت و حامیان ملت مظلوم فلسطین بود که در این راه هم آنچه در توان داشت بذل کرد. سال‌ها دوستی با او صبر بر این غم را برای ما سخت‌تر و فقدانش را جانسوزتر کرده است. جنبش امل این ضایعه را به ملت ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کند. ان شاالله خداوند او را مشمول رحمت خود کند و با اولیا و صالحان محشور گرداند و به بازماندگان صبر جمیل عطا کند.

دفتر جنبش امل لبنان در ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام حسین شیخ الاسلام جنبش امل مقاومت اسلامی مقاومت فلسطین سوریه لبنان ایران فلسطین حسین شیخ الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه اقدام کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی دفتر شبکه الجزیره قطر را در فلسطین اشغالی محکوم کرد و آن را در راستای مخفی کردن جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد،‌ تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی یک اقدام هدفمند برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت و مخفی کردن جنایت‌های جنگی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی است.

این جنبش با اشاره به همزمانی تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی با تهدیدات رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به رفح، گفت که دشمن در تدارک ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین است و سعی در تحریف واقعیت‌ها، کارشکنی در انتقال حقایق به جهانیان و تحمیل روایت‌های خود بر فضای رسانه‌ای دارد.

این جنبش از نهادهای بین‌المللی و رسانه‌های مختلف خواست تا تلاش برای رسواسازی جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را بیشتر کنند.

در همین ارتباط، جهاد اسلامی با اشاره به شهادت ۱۴۱ نفر از خبرنگاران و تیم رسانه‌ای، از ایفای نقش مؤثر و جانفشانی روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه در پوشش اخبار حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه قدردانی کرد.

این جنبش همچنین خواستار تداوم تلاش‌های الجزیره برای رساندن صدای مظلومان و بی‌گناهان باریکه غزه به گوش جهانیان شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که کابینه وی به اتفاق آرا با تعطیلی دفتر شبکه خبری تلویزیونی الجزیره قطر در فلسطین اشغالی موافقت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است