Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@15:21:35 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ دوشنبه، ۱۹ اسفند ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۸۴۲۹

‍‍‍‍‍‍

سخنان امیدآفرین ورزشکاران درباره کرونا و انتخابات فدراسیون دو و میدانی، مهمترین عنوان این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، *ورزشکاران برای شکست کرونا، با قدرت کنار مردم هستند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد.

*انتخابات فدراسیون فوتبال تا اصلاح اساسنامه برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان جام جهانی شمشیربازی سابر، رتبه بندی جدید تیمی جهان اعلام شد که تیم کشورمان در رده هفتم جهان جای گرفت. کره جنوبی، مجارستان و ایتالیا نیز در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.
*احسان حدادی به دلیل محدودیت‌های پروازی نتوانست به اردوی آمریکا برود.

آریانا روان بخش- سوارکار ایرانی موفق شد در مسابقات بین المللی پرش با اسب اسپانیا به مقام پنجم برسد. این سوارکار ایران مرحله باراژ را بدون خطا با زمان ۲۳ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه طی کرد و به مقام پنجم رسید.   فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در صورت اعلام رسمی لغو مسابقات انتخابی جام جهانی توسط فیفا و AFC، اردوی تیم ملی ایران هم لغو می‌شود. طبق برنامه قبلی ایران در فروردین ماه با هنگ کنگ و کامبوج دیدار دارد.   پس از تصمیم کمیته ملی پارالیمپیک برای اعزام نکردن تیم فوتبال ۵ نفره به پارالیمپیک، تایلند جایگزین تیم کشورمان شد.   سیاست کمیته ملی پارالیمپیک اعزام تیم‌های شانس مدال به توکیوست. تیم کشورمان در ریو ۲۰۱۶ به نشان نقره رسید.
سرپرست فدراسیون فوتبال، یونس اسدی مقدم را به عنوان رییس کمیته اخلاق این فدراسیون منصوب کرد. پیش از این مرتضی تورگ عهده دار این سمت بود که استعفا کرد.
با تصمیم فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، پناهگاه پلنگ چال برای جلوگیری از گسترش کرونا به روی کوهنوردان بسته شد.
در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال ترکیه تیم بورسا با حساب ۳ بر ۲ تیم سورگن را شکست داد.   مرتضی شریفی دریافت کننده ایرانی بورسا با عملکرد خوب خود در این مسابقه ۲۶ امتیاز برای تیمش به دست آورد.
هواداران تیم والیبال اولشتین با پوشیدن تی‌شرت‌هایی با عکس محمد موسوی - ملی پوش ایرانی این تیم از وی خواستند در تیم محبوب آن‌ها باقی بماند. اولشتین با عملکرد ضعیف هم اکنون دررده نهم لیگ لهستان قرار دارد، اما موسوی با نمایش درخشان خود توانسته است به تیم منتخب پلاس لیگا راه یابد.   رقابت‌های تنیس هزار امتیازی ایندین ولز به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا لغو شد.
*نخستین تصویر از رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل در زندان پاراگوئه منتشر شد.   رونالدینیو و برادرش به جرم استفاده از گذرنامه جعلی برای ورود به پاراگوئه محکوم شدند.   رقابت‌های دوچرخه سواری، جایزه بزرگ اینداستریای و جاده استراده بیانکی ایتالیا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

بازگشت دوبارهء یونتووس به صدرِ جدول سری آ، باخت رئال مادرید، پیروزی یونایتد در دربی منچستر و برد بایرن مونیخ، مهم‌ترین نتایج دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا بود.
در ادامه هفته بیست و ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دیشب در مهمترین بازی، یوونتوس در بازی موسوم به دربی ایتالیا، در ورزشگاه بدون تماشاگرِ آلیانز تورین به مصاف اینتر رفت و با دو گل میهمانش را با شکست بدرقه کرد.   در این بازی، یوونتوس، پس از یک نیمهء بدون گل، با پاس رونالدو و ضربهء آرون رمزی در دقیقه ۵۵ به گل اول رسید. در ادامه نیز تعویض طلاییِ ساری جواب داد و دیبالای تازه وارد، با یک حرکت فردی و ضربه‌ای تماشایی در دقیقه ۶۷، اختلاف را دو برابر کرد تا یووه با ۶۳ امتیاز، بار دیگر صدرنشین شود.
در دیگر بازی‌های دیشب، میلان یک به ۲ مغلوبِ جنوا شد، اسپال با ۱ گل در زمین پارما به پیروزی رسید، سامپدوریا ۲ - ۱ از سدِ ورونا گذشت و دیدار اودینزه با فیورنتینا بدونِ گل مساوی به پایان رسید.
در آخرین بازی این هفته، امشب ساسولو میزبان برشا خواهد بود.

هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس هم پیگیری شد و در دربی شهر منچستر، یونایتد ۲ به صفر سیتی را شکست داد و ۴۵ امتیازی شد.   مارسیال، گل نخستِ این بازی را در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند و میزبان را پیروز به رختکن فرستاد، اما در نیمه دوم آگوئرو، گل تساوی را به ثمر رساند که کمک داور ویدئویی - VAR، به علت آفساید گل را نپذیرفت.   در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شدهء نیمه دوم نیز مک تومینا، گل دومِ یونایتد را به ثمر رساند.   به این ترتیب، نخستین بار در یک دههء اخیر، یونایتد در هر دو بازی رفت و برگشتِ لیگ برتر مقابل سیتی به برتری رسید.
در دیگر بازی دیشب، چلسی با ۴ گل اورتون را در هم شکست که مِیسون مونت، پدرو رودریگز، ویلیان و اولیویه ژیرو، گلزنان این مسابقه بودند.
لسترسیتی و استون ویلا، امشب، آخرین بازی این هفته را برگزار می‌کنند.

در ادامه هفته بیست و هفتم لیگای اسپانیا، بتیس ۲ - ۱ رئال مادرید را شکست داد. سیدنی و کریستین تِئو برای بتیس گلزنی کردند و تک گل رئال را کریم بنزما به ثمر رساند.   رئال با این باخت ۵۶ امتیازی باقی ماند و فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد.
درسایر دیدار‌ها، اوساسونا با ۱ گل بر اسپانیول غلبه کرد، بیلبائو ۴ - ۱ میزبانش وایادولید را درهم کوبید، ویارئال در خانه ۱ به ۲ مغلوبِ لگانس شد و بازی لوانته با گرانادا با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید.

در ادامه هفته بیستم و پنجم بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ با ۲ گل آگزبورگ را شکست داد و با ۵۵ امتیاز جایگاه خود را در صدرِ جدول محکمتر کرد.   دراین بازی، بایرن به مناسبتِ یکصد و بیستمین سالگردِ تاسیس خود، با نخستین پیراهن این تیم به میدان رفت و با دو گلِ توماس مولر و لئون گورِتزکا بازی را به پایان رساند.   در دیگر بازی دیشب، ماینتس و دوسلدورف به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

حاشیه‌های فوتبال جهان:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
چهار بوکسورِ کشورمان، امروز برای کسب سهمیهء المپیک به روی رینگ می‌روند. درهفتمین روز مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه که درشهرِ امان- پایتخت اردن برگزار می‌شود.   امروز در وزن ۵۲ کیلوگرم امید احمدی صفا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف زویروف - قهرمان المپیک و جهان از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی، صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ خواهد شد، در ۵۷ دانیال شه‌بخش پس از پیروزی مقابل حریفانی از چین‌تایپه و گینه نو، امروز برای حضور در جمع چهار بوکسور برتر و کسب سهمیه، تیمرژانوف از قزاقستان را پیش رو دارد، در ۶۳ اشکان رضایی هم در راه رسیدن به المپیک باید سافیولین ذاکارِ قزاقستان را از پیش رو بردارد و در وزنِ ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی در جدول شانس مجدد با کاخِرآمونوف از ازبکستان مبارزه می‌کند که درصورت برتری برابرِ حریف، از بخت کسب سهمیه برخوردار می‌شود.   اما دیشب طوفان شریفی - نماینده کشورمان در وزن ۹۱ کیلوگرم با قبول شکست برابر بوکسور ازبکستانی، از کسب سهمیه بازماند.

*رقابت‌های بسکتبال ان بی‌ای، با شکست میلواکی و پیروزی تورنتو و میامی پیگیری شد.
دریکی از مهمترین بازی‌های امروز، میلواکی باکس- صدرنشین کنفرانس شرق ۱۴۰ به ۱۳۱ مغلوب میزبانش فنیکس سانز شد و یازدهمین باخت فصل را تجربه کرد.   در این بازی، دِوین بوکر - گارد فنیکس با کسبِ ۳۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به موقعیت، نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت، اما در آنسوی میدان کریس مید لِتون - فوروارد میلواکی با وجود ثبت ۳۹ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجر به موقعیت، نتوانست مانع باخت تیمش شود.   تورنتو راپترز - تیم دوم همین کنفرانس نیز با نتیجهء ۱۱۸ به ۱۱۳ از سدِ ساکرامنتو کینگز گذشت که در این دیدار، نورمن پاول و کایل لاوری - بازیکنان گارد تورنتو به ترتیب با کسب ۳۱ و ۳۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بودند.
در سایر بازی‌ها؛ میامی هیت ۱۰۰ به ۸۹ بر واشنگتن ویزاردز غلبه کرد، نیویورک نیکس ۹۶ به ۸۴ دیترویت پیستونز را شکست داد، کلیولند کاوالی یرز در وقت اضافه با حساب ۱۳۲ به ۱۲۹ مقابل سن آنتونیو به پیروزی رسید، ایندیانا پیسرز ۱۱۲ به ۱۰۹ دالاس ماوریکس را برد، اورلاندو مجیک ۱۲۶ به ۱۰۶ هیوستون راکتس را از پیش رو برداشت و بوستون سلتیکس ۱۰۴ به ۱۰۵ مغلوب اوکلاهما ثاندر شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح 14 وسی ورزشی ثمر رساند کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس

باواریایی‌ها به دنبال راهی برای شکست دادن کهکشانی‌ها پس از 7 بازی ناکامی هستند.

طرفداری | از آخرین شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ 12 سال می‌گذرد.

کم‌تر از 2 ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است. پیرامون تقابل هیجان‌انگیز بایرن مونیخ و رئال مادرید، نکات آماری جالبی نیز دیده می‌شود که یکی از آن‌ها شکست‌ناپذیری کهکشانی‌ها مقابل باواریایی‌ها برای بیش از یک دهه است.

از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 7 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و یک تساوی) و باید دید امشب این طلسم شکسته خواهد شد یا رکورد کهکشانی‌ها ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است رئال مادرید در هر سه جدال اخیر خود در آلیانتس آرنا موفق به پیروزی شده‌است.

6 شکست و 1 تساوی، حاصل عملکرد بایرن مونیخ در 7 جدال اخیر با رئال مادرید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور