Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از مسلمان آمریکایی، سوری و ترکیه‌ای که در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند، راهپیمایی را برای ابراز همبستگی با سربازان ترکیه در شهر ادلب سوریه برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این راهپیمایی در شهر آناهایم واقع در کلان‌شهر لس آنجلس برگزار و توسط کمیته ملی مدیریت ترکیه‌ای-آمریکایی (TASC)، انجمن TURCA و ائتلاف سوری-آمریکایی (SAC) سازمان‌دهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این رویداد پرچم‌های ترکیه، آمریکا و پرچم مخالفان سوریه را در دست داشتند. برخی از آنها نیز بنرهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود "ما از ترکیه حمایت می‌کنیم"، "به قتل عام اسد پایان دهید" و "به اشغال سوریه توسط روسیه پایان دهید".

پس از نواخته شدن سرود ملی ترکیه، اسامی سربازان ترکیه‌ای که در حمله ماه گذشته ادلب جان خود را از دست دادند، برده شد و پس از اعلام هر یک از این اسامی، شرکت کنندگان واژه "حاضر" را فریاد می‌زدند.

اوگوز جان، سرکنسول ترکیه در لس‌آنجلس گفت: از اینکه شاهد حضور سوری‌ها در این راهپیمایی همبستگی هستم، بسیار خوشحالم.  

رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌جمهوری ترکیه اخیرا به کشته شدن ۵۹ سرباز کشورش در خاک سوریه اذعان کرد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عملیات ادلب ارتش ترکیه لس آنجلس لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه

آمریکا نیروهای کمکی نظامی متشکل از ۴۰ خودرو را به پایگاه‌هایش در مناطق تحت اشغال نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه سوریه اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام منابع محلی، کاروان نیروهای آمریکایی شب گذشته از دروازه مرزی الولید بین عراق و سوریه وارد مناطق تحت اشغال نیروهای کرد سوریه در استان الحسکه سوریه شده است.

طبق گزارش آناتولی، این کاروان متشکل از ۴۰ خودرو شامل خودروهای زرهی حامل سربازان آمریکایی، ابتدا وارد پایگاه نظامی در شهر رمیلان الحسکه شد.

این کاروان متشکل از تانکرهای سوخت، خودروهای نظامی حامل تجهیزات پزشکی و مهمات، سپس به سمت پایگاه تل‌بیدر در شمال غربی الحسکه حرکت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟