Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین داوری پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: همانطور که از قبل هم گفته شد برگزاری انتخابات بهتر از بلاتکلیف ماندن این فدراسیون است.

در رشته دو و میدانی تاکنون ۲ نفر سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده اند. همچنین تعدادی از ورزشکاران هستند که هنوز شرایط کسب سهمیه المپیک را دارند، پس در چنین شرایطی باید انتخابات فدراسیون برای دور بودن از بلاتکلیفی برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوری در ادامه عنوان کرد:  پیش از این شاهد درخشش دو و میدانی بودیم و توانستیم  اولین مدال بانوان را در دوره مدیریتی من کسب کنیم. اگر همدلی وجود داشته باشد می‌توانیم شاهد تداوم درخشش دو و میدانی باشیم.

او گفت: از وزارت ورزش و علی‌نژاد معاون  توسعه ورزش قهرمانی  برای برگزاری انتخابات فدراسیون دو و میدانی تشکر می‌کنم. اعضای مجمع با وجود شرایط خاصی که از نظر شیوع ویروس کرونا وجود داشت در انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه با همدلی برای دو و میدانی تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در پایان اظهار کرد: دو ورزشکار پرتاب دیسک ما رکورد‌های خوبی دارند، اما متاسفانه از آن‌ها بی خبریم و نمی‌دانیم کجا هستند. محمدرضا وظیفه‌دوست در پرش ارتفاع رکورد ۲.۲۵ متر را به ثبت رسانده، اما ۴ سال است که از او بی خبر هستیم. با توجه به شرایطی که برای این رشته اتفاق افتاد من نمی‌توانم  به مدیریت مجید کیهانی در ۴ سال گذشته ایراد بگیرم،  چرا که  او  تلاش زیادی برای رشته دو و میدانی کرد.

بیشتر بخوانید:وفشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی افشین داوری فدراسیون دو دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری ۸ سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است»، اظهار کرد: قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را بر عهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد؛  سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیات رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است