Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@22:48:15 GMT

ایران می‌تواند الگویی برای مقابله با کرونا باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۸۸۲۰

ایران می‌تواند الگویی برای مقابله با کرونا باشد

علیرضا فرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اقدامات انجام شده در مواجهه با بیماری کرونا گفت: اطلاع رسانی‌های دولت و وزارت بهداشت از طریق صدا و سیما و از طریق پیام کوتاه بسیار خوب بوده است. دولت می تواند با صرف هزینه‌های بیشتر اقدامات بهتری نیز انجام دهد و در قرنطینه بسته‌های حمایتی پخش کند و از راه های دیگر به بهداشت و سلامت مردم کمک برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نقش دانشجو‌ها مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالان دانشجویی در این اوضاع نیز می‌توانند به دنبال راه‌هایی برای تامین دارو برای مردم باشند و در عرصه‌هایی چون آگاهی بخشی و اطلاع رسانی نیز وارد شوند، با اینکه دانشگا‌ه‌ها تعطیل شده اما دانشجویان می‌توانند به مردم در مقابله با ویروس کووید19 کمک کنند.

فرقی درباره نقش مردم در مواجهه با ویروس کرونا نیز گفت: آن‌ها طبق توصیه‌های وزارت بهداشت باید در خانه بمانند و از بهداشت فردی خود مراقبت کنند همچنین دولت نیز در راستای آرامش دادن به افکار عمومی باید از طریق صدا و سیما اقدام کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در ادامه تصریح کرد: سران سه قوه باید برای این اوضاع برنامه ریزی کنند تا چنین بیماری بیش از این بین مردم شیوع پیدا نکند و ملت نیز به آگاهی کافی و لازم در مواجهه با ویروس کووید19 برسند.

وی درباره دستاوردهای این برهه از تاریخ ایران برای آیندگان گفت: چنین روزهایی فرهنگ سازی برای آیندگان در مقابله با تهدیدات مهم ملی خواهد داشت و حتی شاید ایران را تبدیل به الگویی برای جهانیان کند یعنی کشورمان تبدیل به الگویی برای دیگر کشورها در مقابله با ویروس کرونا شود.

فرقی با تاکید بر اینکه نباید فضای مجازی جولانگاه بی حیایی در این برهه حساس از کشور شود، گفت: چنین مسائلی برای نسل‌های نوجوان و کودک تبعات بدی خواهد داشت و باید جلوی محتواهای بد گرفته شود.

انتهای پیام/

171 / 320 کرونا بهداشت دانشگاه دولت مردم دانشجو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا بهداشت دانشگاه دولت مردم دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران