Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز بیدبلند از طراحی و ساخت خط انتقال آمین واحد پالایش گاز 300 به همت کارکنان این کارگاه خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا اظهار کرد: کارکنان پرتلاش کارگاه مرکزی در سال رونق تولید توانستند با استفاده از توان داخلی و تلاش مستمر، این خط را طراحی و اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح فرآیند طراحی و ساخت خط فشار قوی انتقال آمین گفت: کارکنان پر تلاش کارگاه مرکزی پس از ارزیابی و بررسی نقشه‌ها و تهیه و سفارش‌گذاری اقلام موردنیاز، آن را ساختند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند ادامه داد: با توجه به اینکه متریال موردنیاز در ساخت تجهیزات خط، نوع خاصی دارد و همچنین دسترسی به تجهیزات نیاز به تمهیداتی داشت، از این رو برای تأمین متریال مناسب حساسیت بسیار زیادی بود که با تلاش مضاعف همکاران خدمات کالا، بازرسی فنی و کارگاه مرکزی، متریال مورد نیاز از منابع داخلی تهیه و پس از بررسی صحت و تأیید کیفیت آن از سوی اداره بازرسی فنی، تایید نهایی شد.
پوررضا با بیان اینکه همه خطوط از تلمبه آمین تا برج احیا نوسازی خواهد شد، اظهار کرد: بخشی از پروژه در کارگاه انجام شده و بخش اعظم کار شامل نصب و جوشکاری این تجهیزات در محل اصلی آن است که در این زمینه نیز ضمن هماهنگی با مسئولان ایمنی و تعمیرات پالایشگاه و استفاده از تجارب گران‌قدر آنها برای کار در ارتفاع، آمادگی کامل برای انجام این پروژه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، توسعه نیشکر هفت تپه نخستین و قدیمی‌ترین کارخانه شکر از نیشکر در کشور است.

این شرکت پس از سپری کردن مشکلات و بحران چند سال گذشته با تلاش مدیران و کارکنان خود در حال تولید و فعالیت است.

دورباشی زاده، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: میزان تولید در این شرکت امسال با یک جهش دو برابری (۲۰۰ درصدی) نسبت به مشابه پارسال افزایش یافت.

دورباشی زاده افزود: در این شرکت علاوه بر کشت نیشکر، محصولاتی از جمله گندم، کلزا، جو کشت می‌شود.

در شرکت نیشکر هفت تپه ۶ هزار نفر به طور مستقیم مشغول به فعالیت هستند. 

یکی از مطالبات کارکنان این شرکت واگذاری قطعی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است. 

دیگر خبرها

  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • اگر سنگ های خاص متریال اصلی یک خانه باشند (عکس)
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام