Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:51:43 GMT

تدریس خصوصی در منزل شما با بالاترین کیفیت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۸۸۸۳

تدریس خصوصی در منزل شما با بالاترین کیفیت

در دنیای رقابتی امروز، هر دانش آموزی باید در مدرسه خود عملکرد خوبی داشته باشد تا بتواند در زندگی خود بدرخشد. اما این روزها بسیاری از مدرسه ها قادر به ارائه توجه های فردی به دانش آموزان خود نیستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در دنیای رقابتی امروز، هر دانش آموزی باید در مدرسه خود عملکرد خوبی داشته باشد تا بتواند در زندگی خود بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روزها بسیاری از مدرسه ها قادر به ارائه توجه های فردی به دانش آموزان خود نیستند. هر دانش آموزی قابلیت های یادگیری متفاوتی دارد. بعضی از دانش آموزان می توانند درس خود را به سرعت درک کنند، در حالی که برخی دانش آموزان برای پیشرفت تحصیلی به راهنمایی های بیشتر و متد های یادگیری متفاوتی نیاز دارند.

بنابراین در چنین مواقعی تدریس خصوصی برای دریافت یک آموزش با کیفیت ضروری می باشد. بسیاری از والدین در حال حاضر بهترین مدرسان خصوصی را برای فرزندان خود استخدام می کنند تا بتوانند در مطالعاتشان یاریشان کنند.

مزیت های تدریس خصوصی در منزل

مزیت بزرگ تدریس خصوصی در منزل ، راحتی دانش آموزان است. آموزش خود به درب شما می آید، دیگر نیازی به صرف وقت با ارزش برای رفتن به مراکز آموزشی نیست. دانش آموزان با تدریس در خانه می توانند به راحتی خودشان یاد بگیرند. در تدریس خصوصی دانش آموزان می توانند در مورد محل تحصیل ، زمان و روزها با معلم خود صحبت کنند. همچنین این روش منجر به انعطاف پذیری شما برای تصمیم گیری در مورد روز و زمان دلخواه برای پرداخت شهریه نیز می شود.

فرصت های یادگیری سریع تر

تدریس خصوصی در خانه این امکان را برای دانش آموزان فراهم می کند که قبل از بحث در مدرسه، موضوع یا مفهومی را یاد بگیرند. در این فرایند، مدرسه یا کلاس درس می تواند به دانش آموزان در مرور موضوعات خود کمک کند و به آنها اعتماد به نفس ببخشد. با این الگوی تدریس در خانه ، یادگیری هر موضوعی بسیار آسان می شود. دانش آموزان می توانند به سرعت مفاهیم موضوع خود را دریابند که این باعث افزایش کارایی آن ها نیز می شود. مهمترین مزیت این روش این است که باعث می شود تصویر بهتری از دانش آموز در محفل خود و در بین معلمان ایجاد شود زیرا او در حال حاضر تمامی دروس را به بهترین نحو یاد گرفته و تکالیف خود را انجام داده است. مدرسین مجموعه اوربیتال علاوه بر آموزش، تمامی مهارت های مطالعاتی مورد نیاز دانش آموز را نیز در اختیار او میگذارند.

رفع نقاط ضعف به صورت کامل

پاسخ به هر سوال خاص جنبه های بسیاری دارد و برای نوشتن جواب صحیح نیاز به راهنمایی مناسب دارد. در مدرسه یا هر مرکز آموزشی معمولی ، یک معلم ممکن است ظرافت های مهمی را از دست بدهد. به دلیل محدودیت زمانی ممکن است یک معلم مدرسه نتواند تمام نقاط ضعف هر دانش آموز را اصلاح کند. تدریس خصوصی در خانه توسط مدرسین مجموعه اوربیتال به دانش آموز کمک می کند تا در هر مرحله تجزیه و تحلیل یا تصحیح پاسخ ها را به طور کامل انجام دهد. معلم بازخورد مفیدی را به دانش آموز می دهد و همین امر باعث می شود دفعات بعدی آن ها پیشرفت بهتری داشته باشند.

توجه شخصی داشته باشید

حضور معلمان در مدرسه برای یک به یک دانش آموزان کاملاً غیرممکن است ، و نتیجه آن این است که فرزند شما یک درس را به طور جدی درک نکند.  مجموعه اوربیتال با ارائه تدریس خصوصی در خانه این اطمینان را حاصل می کند که تمرکز اصلی معلم کاملاً روی فرزند شما و مشکلات وی باشد. مزیت دیگر کلاس خصوصی یک به یک این است که در مقایسه با هر مرکز آموزشی دیگر یا مدرسه مرسوم ، کمتر محدود کننده است.

دامنه پیشرفت در عملکرد دانش آموزان

اگر دانش آموز در هر موضوع خاصی ضعیف باشد، برای بهبود عملکرد نیاز به توجه ویژه معلم دارد. این اتفاق اغلب در مدرسه ممکن نیست. با بهرمندی از تدریس خصوصی موسسه اوربیتال، دانش آموز می تواند از توجه ویژه ی معلم برخوردار باشد و زمان بیشتری را به آن موضوع اختصاص دهد. همچنین معلم خصوصی فقط برای توجه به دروس دانش آموز نیست. او همچنین می تواند مربی دانش آموز باشد و در توسعه مدیریت زمان و مهارت های مطالعه بهتر او را راهنمایی کند. این باعث بهبود عملکرد کلی دانش آموزان می شود.

دامنه یادگیری بهتر

با استفاده از تدریس خصوصی ، مدرسان نیز مایل به استفاده از تکنیک های جدید مطالعه هستند. معلمین موسسه اوربیتال می توانند با ارائه آموزش با کیفیت از دانش آموزان خود مراقبت بیشتری کنند.

محیط یادگیری مثبت

دانش آموزان غالباً سوال های خود را در یک محیط کلاس بزرگ، از معلم نمی پرسند. دلیل اصلی این امر ، جو رقابتی کلاس است که در آن دانش آموزان احساس راحتی نمی کنند. اما یادگیری با معلم خصوصی به آن ها اعتماد به نفس و آزادی زیادی را برای به اشتراک گذاشتن افکارشان می دهد. یک محیط مثبت و دلگرم کننده برای یادگیری بهتر ضروری است.

حواس پرتی کمتر

دانش آموزان در مدارس، مراکز آموزشی و ... با حواس پرتی زیادی روبرو هستند. کلاس خصوصی باعث رهایی از آن حواس پرتی ها می شود و محیطی راحت برای یادگیری فراهم می آورد.

انتخاب مدرس برتر

مدارس و مراکز آموزشی معمولی فرصتی برای انتخاب معلمان فراهم نمی کنند که این نیز به طور مستقیم بر نتایج تأثیر می گذارد. مهمترین مزیت کلاس خصوصی های مجموعه اوربیتال در منزل این است که در اینجا می توانید بهترین مدرس را برای موضوع خاص خود انتخاب کنید. این موضوع بسیار مهم است زیرا تنها یک مربی عالی می تواند نیازهای دانش آموز خود را درک کند و راهنمایی های مناسبی را ارائه دهد.

مشارکت والدین

کلاس خصوصی فرصتی برای بحث و گفتگو در مورد پیشرفت دانش آموز ، پیگیری عملکرد و درخواست توصیه هایی برای بهبود فراهم می کند. والدین همچنین می توانند بررسی کنند که آیا فرزندشان تکالیف تعیین شده را انجام داده است یا خیر.

گروه آموزشی اوربیتال با بهرمندی از برترین و حرفه ای ترین اساتید در شهر تهران، به تدریس خصوصی تمامی دروس از دوره ی ابتدایی گرفته تا دانشگاه می پردازد. بهرمندی از به روز ترین متد های آموزشی مطرح در دنیا، برای ارائه بهترین کیفیت تدریس یکی از اصل های اساسی این مجموعه می باشد. موفقیت شما و یا فرزندانتان در تمامی مراحل درسی تخصص مجموعه ی ما می باشد.

اساتید مجموعه اوربیتال، هر یک خود از رتبه های برتر کنکور سراسری بوده و از برترین دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شده اند و آماده اند تا مهارت، علم و تجربه های بی نظیر خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.تدریس خصوصی مجموعه اوربیتال، علاوه بر تفاوت های اساسی در یادگیری به نسبت دیگر منابع، تشویق و فضای لازم برای رشد درسی و فردی دانش آموز را ارائه می دهد.

مجموعه آموزشی اوربیتال در تهران، آماده ی ارائه ی برترین اساتید و مربیان برای تمامی دوره های تحصیلی و مناسب با هر نوع نیازی می باشد. برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تدریس خصوصی تدریس خصوصی دانش آموزان دانش آموز دانش آموز دانش آموز کلاس خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد