Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-خبرگزاری آریا- آهنگ رشد ویروس کرونا در چین، خاستگاه و کانون اصلی آن با کاهش بی‌پیشینه‌ای روبره شده است.

به خبرگزاری آریا به نقل از یورونیوز،در حالی که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان همچنان افزایش می‌یابد، آهنگ رشد این آمار در چین، خاستگاه و کانون اصلی آن با کاهش بی‌پیشینه‌ای روبره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا لغو شد
مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 قطر در قاره آسیا به دلیل شیوع کرونا لغو شد. فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند تمامی این مسابقات که قرار بود در ماه‌های مارس و ژوئن سال جاری میلادی برگزار شود لغو شده به زمان دیگری موکول خواهد شد.

قرار بود این بازی‌ها از 23 تا 31 مارس و از 1 تا 9 ژوئن برگزار شود.

مراسم روشن کردن مشعل المپیک بدون تماشاگر
کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد مراسم روشن کردن مشعل المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع کرونا در جهان، بدون تماشاگر برگزار می‌شود. این مراسم قرار است در تاریخ 12 مارس در یونان برگزار شود.
هفته گذشته، رئیس کمیته المپیک ژاپن از احتمال به تعویق افتادن بازی‌های المپیک تابستانای امسال به دلیل شیوع کرونا خبر داده بود.
این بازی‌ها از 24 ژوئیه تا 9 اوت سال جاری میلادی (3 تا 19 مرداد 1399) در توکیو برگزار می‌شود.

شورش در زندان میلان
گروهی از زندانیان در زندان سان ویتوره نیز در اعتراض به محدودیت‌های اعلام شده از جمله ممنوعیت ملاقات به دلیل کرونا دست به اعتراض و شورش زدند.
شماری از این زندانیان بامداد روز دوشنبه به پشت بام زندان رفته و پلیس در تلاش است تا آنها را پایین بیاورد.

6 کشته در شورش زندانیان در مودنای ایتالیا
در جریان شورش زندانیان محبوس در زندان مودنا واقع در شمال ایتالیا دست کم 6 نفر جان خود را از دست دادند.
به گزارش رسانه‌های ایتالیا پس از آن که اعلام برخی محدودیت‌ها از جمله لغو ملاقات‌ها به دلیل شیوع کرونا به اطلاع زندانیان رسید، آنها شورش کرده و بخش‌هایی از زندان را آتش زدند.
برخی رسانه‌ها شمار کشته‌شدگان این شورش را 4 نفر ذکر کرده و نوشته‌اند دو نفر دیگر از زندانیان احتمالا بر اثر زیاده روی در مصرف مواد مخدر جان باخته‌اند.
خروج دیپلمات‌های خارجی از کره شمالی
گروهی از دیپلمات‌های خارجی مقیم کره شمالی که به دلیل شیوع کرونا از چندی پیش قرار بود خاک این کشور را ترک کنند، بالاخره از پیونگ یانگ خارج شدند.
بیشتر این دیپلمات‌ها که با یک هواپیمای اختصاصی پیونگ یانگ را به مقصد ولاد‌ی‌وستوک روسیه ترک کردند، آلمانی و فرانسوی بودند.

    
آمار مبتلایان در آمریکا از 550 نفر گذشت
با ثبت 13 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایالات متحده آمریکا، شمار کلی مبتلایان به این بیماری در این کشور به 554 نفر رسید.
آمار مبتلایان در جهان از 110 هزار نفر گذشت
آمار مبتلایان به کرونا در جهان از مرز 110 هزار نفر گذشت.
بر اساس آخرین آمار رسمی تا بامداد روز دوشنبه در مجموع 110 هزار و 95 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌ و 3 هزار و 831 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

ایتالیا؛ 133 مورد جدید در یک شبانه‌روز
شمار بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 در ایتالیا به شکل چشمگیر جهش یافت، به طوری که تنها در شبانه‌روز گذشته 133 مورد جدید ابتلا به این ویروس خطرناک در این کشور گزارش شد.
روز گذشته دولت ایتالیا دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای را برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا اعلام کرد و حدود یک چهارم جمعیت این کشور قرنطینه شدند.


بیمارستان‌های ویژه کرونا در ووهان تعطیل می‌شوند
به دنبال کاهش آهنگ رشد مبتلایان به کرونا در شهر ووهان، کانون اصلی شیوع در چین، مقام‌های محلی تعطیلی مراکز ویژه درمانی برای این بیماری نوظهور را آغاز کردند. مقام‌های محلی گفته‌اند از 16 مرکز موقت ساخته شده برای بیماران کرونایی، به 11 مرکز دیگر نیازی نیست.

کاهش بی‌پیشینه آمار روزانه در چین
در شبانه‌روز گذشته تنها 43 نفر دیگر در چین به کووید 19 مبتلا شدند.
این کمترین میزان رشد ابتلا به کرونا از آغاز فراگیری آن در چین در ماه ژانویه گذشته تاکنون بوده است. در همین بازه زمانی در چین 33 نفر بر اثر کرونا جان باختند.

   
آمار کره جنوبی هم کاهش یافت
با ابتلای 69 نفر دیگر در کره جنوبی، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 7 هزار و 382 نفر رسید. این کمترین میزان رشد آمار مبتلایان در کره جنوبی در دو هفته گذشته بوده است.

جهش آمار مبتلایان در آلمان
آمار روزانه مبتلایان به کووید 19 در آلمان به شکلی بی‌پیشینه جهش پیدا کرد. بدین ترتیب با ابتلای 265 نفر تنها در شبانه‌روز گذشته، شمار کلی مبتلایان به این بیماری در آلمان به هزار و 112 نفر رسید. تا کنون هیچ موردی از مرگ بر اثر کرونا در آلمان گزارش نشده است.

هند هزار و 400 مسافر کشتی را برگرداند
یک کشتی کروز با هزار و 400 مسافر از پهلو گرفتن در بندر مانگلور هند منع و بازگردانده شد. هیچ مورد ابتلا به کرونا در این کشتی وجود ندارد اما دولت هند از بیم ورود مبتلایان به کرونا، پهلو گرفتن تمام کشتی‌های کروز خارجی در سواحل این کشور را ممنوع کرده است.
مطالب مرتبط

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چین ویروس کرنا آمریکا اروپا دلیل شیوع کرونا مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان کرونا در جهان بی پیشینه روز گذشته شبانه روز بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!

سپاهان آخرین بار 27 اسفند 1402 در نقش جهان پیروز شد

طرفداری | دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!